וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נזירה לוחמת": הסדרה שבוטלה על ידי נטפליקס ניצלה ותזכה להמשך

28.6.2023 / 11:26

אחרי קמפיין מעריצים שניסה להציל את סדרת הפנטזיה האהובה "נזירה לוחמת", יוצר הסדרה עדכן היום בטוויטר שהמאמצים צלחו והיא תחזור עם חיים חדשים

טריילר לסדרה "נזירה לוחמת" של נטפליקס/נטפליקס

לאחר קמפיין מעריצים ממושך שניסה להשיב לחיים את הסדרה "נזירה לוחמת" בעקבות ביטולה בנטפליקס בתום שתי עונות, יוצר הסדרה מאשר הבוקר (רביעי) בטוויטר שהמאמצים הצליחו והיא ניצלה וצפויה לחזור. בציוץ למעריציו ולתומכיו בתוכנית, כתב סיימון בארי: "היום אני שמח לדווח באופן רשמי שבזכות קולותיכם המשולבים, התשוקה והמאמצים המדהימים שלכם - 'נזירה לוחמת' תחזור ותהיה אפית יותר מכפי שניתן לדמיין".

היוצר לא ציין איזה גוף שידור הושיע את הסדרה ורק הבטיח פרטים נוספים בקרוב, אבל ייתכן שהשימוש במילה Epic, שבארי אף הדגיש ואיית אותה באותיות גדולות בלבד, מרמז על כך שהיא תגיע לרשת הכבלים האמריקאית בשם הדומה EPIX, שהפכה לא מזמן ל-MGM פלוס.

אתר TVLine מדווח כי למרות שהעסקה לא נחתמה, אכן מתנהלים דיונים להחיות את "נזירה לוחמת" באמצעות סרט או עונה אחרונה מקוצרת על מנת לסגור את הסיפור.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רוצים סדרה טובה? זה מה שהכי שווה לראות החודש בטלוויזיה

"נזירה לוחמת" גוללה את סיפורה של נערה יתומה שמתעוררת בחדר מתים מגלה שיש לה כוחות-על, ושעכשיו היא נושאת ההילה בכת סודית של נזירות ציידות שדים. העונה הראשונה של הסדרה עלתה ביולי 2020 והשנייה בנובמבר 2022, וחודש לאחר מכן היא בוטלה על ידי נטפליקס מפני שנתוני הצפייה התדלדלו בין העונות. למרות זאת, העונה השנייה זכתה לביקורות משבחות, ומרשים מכך - זכתה לציונים מדהימים מהקהל שבכל זאת צפה בה. למעשה, על פי "פורבס" מדובר בסדרת נטפליקס עם ציון הגולשים הכי גבוה ב"רוטן טומייטוז" - 99 אחוזים מצד יותר מ-5000 מצביעים.

האהדה כלפי הסדרה היתרגמה לקמפיין ענק שנועד להציל אותה, כולל שלטי חוצות בעורקי תנועה מרכזיים בהוליווד, עצומה שהשיגה מעל 100 אלף חתימות וקרן תרומות שגייסה מעל 35 אלף דולר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יש לציין שאם רשת אפיקס היא אכן זו שהצילה את הסדרה (כמו גם רשת או שירות סטרימינג אחרים שלא זמינים בישראל), הסיכוי שהקהל הישראלי יזכה לקבל בארץ הקודש את פרקי ההמשך קלוש מאוד, וזה יקרה רק אם גוף שידור מקומי יחליט לרכוש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully