וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה הובהלה לבית החולים לאחר שנמצאה בדירתה "במצב של חוסר תגובה"

28.6.2023 / 22:55

הזמרת מדונה (64) הובהלה לבית החולים בניו יורק לאחר שנמצאה בדירתה "במצב של חוסר תגובה", כך לפי דיווחים בארצות הברית. כוכבת הפופ הוותיקה אושפזה במחלקת טיפול נמרץ כשהיא מצונררת, עם בתה לורדס לצדה. מנהלה הישראלי גיא עוזרי פרסם כי היא סובלת מזיהום חיידקי

מדונה מופיעה באירועי הגאווה 2021 בניו יורק/צילום מסך, טוויטר

הזמרת מדונה הובהלה לבית החולים בניו יורק לאחר שנמצאה בדירתה "במצב של חוסר תגובה", כך מדווח אתר "פייג' סיקס". הזמרת בת ה-64 עברה צנרור למשך לילה אחד לפחות לפני שהצינורית הוסרה - וכעת היא בהכרה ומתאוששת. על פי הדיווח, בתה של מדונה, לורדס ליאון, הייתה לצידה לאורך כל החוויה הקשה.

המנהל הוותיק של מדונה, גיא עוזרי, שיתף ביום רביעי באינסטגרם כי הלקוחה שלו "פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לשהות של מספר ימים בטיפול נמרץ". הוא הוסיף וכתב כי "היא עדיין בטיפול רפואי. צפויה החלמה מלאה".

מטעמה של הזמרת נמסר שסיבוב ההופעות המתוכנן שלה, שאמור היה להיפתח בקנדה בשבוע הבא, נדחה בשלב הזה. בתחילת השנה הכריזה מדונה על סיבוב הופעות עולמי הכולל 35 תאריכים, ובו היא תבצע את מיטב להיטיה לרגל יום השנה ה-40 לסינגל הפריצה שלה, "Holiday", שיצא בספטמבר 1983. הסיבוב, שנקרא "Celebration Tour", סימן את שובה של הזמרת לפארקים ולאצטדיונים לראשונה מאז 2020.


60 השירים הגדולים ביותר של מדונה

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully