וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הכרטיסים למופע של נועה קירל בפארק אזלו תוך 4 שעות, נשקל מופע נוסף

2.7.2023 / 17:07

הופעתה השנייה של נועה קירל בפארק הירקון, שתתקיים ב-21 בספטמבר, הגיעה לסולד אאוט. מטעמה של הזמרת נמסר כי בתוך קצת יותר מארבע שעות נמכרו 65 אלף כרטיסים להופעה. בסביבתה של הזמרת אומרים כי נשקלת הופעה נוספת בפארק

נועה קירל. יוטיוב, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, יוטיוב

אזלו כל הכרטיסים להופעתה השנייה של נועה קירל בפארק הירקון, שתתקיים ב-21 בספטמבר. מטעמה של הזמרת נמסר כי בתוך קצת יותר מארבע שעות נמכרו 65 אלף כרטיסים להופעה. בסביבתה של הזמרת אומרים כי נשקלת הופעה נוספת בפארק.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בשבוע שעבר, אמרה קירל לגבי המופע: "יהיו הפתעות ויש לי כמה רעיונות שחשבתי עליהם". בתשובה לשאלה מה למדה מהמופע הקודם שלה בפארק, בדיוק לפני שנה, ענתה: "הדבר המרכזי שלמדתי מהפעם הקודמת שהופעתי בפארק זה שאני מסוגלת לכך. הוכחתי לעצמי שאני יכולה ועכשיו אני יכולה לקחת את זה לשלב הבא ולעשות את זה יותר גדול ויותר טוב".

בשבוע שעבר גם פורסם בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור" שאנה זק סירבה להצעה מצד נועה קירל ואנשיה להופיע לצדה של קירל בהופעתה השנייה בפארק הירקון בתל אביב, בדיקת וואלה! תרבות העלתה כי זק לפחות עד אותו שלב לא נתנה תשובה לקירל - לא שלילית ולא חיובית. עומרי יערי, מנהלה של אנה זק, אמר לוואלה! תרבות: "בהחלט רוברטו (בן שושן, מנהלה של קירל - ש"ב) פנה אלינו בנוגע להשתתפותה של אנה במופע המדובר. בבדיקה ראשונית ביומן ציינו בפניו שאנה בחו"ל, ביקשנו להחזיר תשובה סופית אחרי שנבדוק אם אפשר להזיז את הקמפיין הבינלאומי לטובת השתתפות במופע - אך ללא כל הודעה מוקדמת גילינו בתקשורת ש'אנה זק סירבה', וחבל". עם או בלי האירוח, השתיים יככבו זו לצד זו על במת הפסטיגל השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully