וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה של שניר מ"חתונמי": אפליקציות היכרויות על מסך הטלפון

4.7.2023 / 13:45

צופים חדי עין שמו לב כי במכשיר הנייד של שניר - שאותו הוא הוציא במהלך ירח הדבש עם מור בצרפת - מותקנות על המסך לא פחות מארבע (!) אפליקציות היכרויות: באמבל, טינדר, קיופיד והינג'

חתומאי ומשה 27.6, פרק שלישי/וואלה Sheee

פדיחה של משתתף "חתונמי"במהלך הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" ששודר אתמול, נראו מור רדמי ובן זוגה בתכנית שניר שלו בירח הדבש ב"קלאב מד" שבעיירת ואל טורנס שבצרפת. בזמן שישבו ותכננו תוכניות ליום שאחרי ירח הדבש, הוציא שניר את מכשיר הנייד שלו. צופים חדי עין שמו לב כי במכשיר הנייד של שניר מותקנות על המסך לא פחות מארבע (!) אפליקציות היכרויות: באמבל, טינדר, קיופיד והינג'. העיתונאי ערן סוויסה היה הראשון לדווח על כך באינסטגרם שלו.

בתוך כך, בת זוגו של שניר בתוכנית מור רדמי עברה במהלך הלילה ניתוח חירום להסרת התוספתן. היא עדכנה באינסטגרם שהיא תישאר מאושפזת באיכילוב למשך ארבעה ימים.

שניר חתונמי פדיחה טינדר. קשת 12, צילום מסך
שניר חתונמי פדיחה טינדר/צילום מסך, קשת 12

וזה מה שחשבה אופיר סגרסקי על הזוגיות של מור ושניר כפי שהוצגה אתמול בפרק:

מור חשה בהתחממות זוגית על רקע הכפור של צרפת, ונפתחת מספיק כדי לחשוף פטיש יחודי למסאז' במצח, אך שניר לא חש בשל לדרגה זו של קירבה. לדבריו, ההתקרבות-לכאורה שהתרחשה ביניהם בינתיים, ומתבטאת בישיבה משותפת על ספסל, היא בסך הכל תולדה של שלושה ימים עם אותו אדם בשלג. ומה שהוא לא אומר, זה שאולי קצת לוחץ לו לצאת בכל זאת בסדר מול המצלמות. ובלינקדין. על כל פנים, אם העזתם לתהות: משיכה אין שם.

חרף כל זה, שניהם נפגשים סביב חיבה לגוגל קלנדר. מרוב תשוקה לזימונים במייל, שניר לא מבחין שהוא מזמן להם מפגש חברים אצלם בבית המשותף והעוד-לא-קיים, עם אישה שאיננו מעוניין בה. להזמין אליהם חברים אחרי יומיים שהם מכירים זה סבבה לו, אבל כשהיא מגלה לו שהזמינה להם לעוד כמה ימים מקום במסעדה, אוו ווה - זה נותן לו נוקאאוט. איזה מבט הוא דפק לה, כאילו היא הזמינה אותו עכשיו לאורגיה עם חיות יער. החרדה של שניר מזנקת לשמיים. מול המצלמות, הוא מתלבט איך להגיד לה את מה שהוא רוצה מבלי לצאת לא בסדר, אבל מבחינת "לצאת לא בסדר", אני לא חושבת שנשאר לו הרבה מה לקלקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully