וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר עובר את הגבול: "בא לי לבעוט בראש של סתיו המזד***ת הזו"

8.7.2023 / 9:08

הדייר שניר בורגיל השתמש בלשון אלימה וחריפה כלפי הדיירת סתיו קצין. בשיחה שקיים עם אחד המתמודדים בעת ששטף כלים, אמר שניר: "הבת זונה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה הזו, בא לי לבעוט לה בראש, שטן". ברשת 13 מסרו: "הדייר יזומן לנזיפה"

האח הגדול/צילום: רשת 13

בושה בבית האח הגדול: הדייר שניר בורגיל דיבר במילים חריפות ואלימות כלפי הדיירת סתיו קצין. בשיחה שקיים עם אחד המתמודדים בעת ששטף כלים בבית האח הגדול, אמר שניר לבן שיחו: "הבת זונה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה המזדיינת הזאת. בא לי לבעוט לה בראש, שטן האישה הזו. עוד לא פגשתי דברים כאלה". האם האח הגדול ינקוט בצעד כלשהו נגדו?

צפו בקטע כאן בהמשך

בעקבות הדברים, מרשת 13 נמסר כי "בהפקת האח הגדול וברשת 13 מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה - כלומר אם יתבטא בסגנון הזה שוב יהפוך לדייר על תנאי. השיחה עם שניר תשודר בקרוב בפרק ערוך".

לפני מספר ימים תקף שניר את אברהם, בן זוגו של אחותה ספיר בבית האח - וגם את אחותו.בשיחה שקיים עם שי בפינת העישון, אמר: "ספיר בבחירת בני זוג היא הכי גרועה בעולם. היא תמיד מורידה את עצמה כמה רמות למטה. אברהם הוא גרב ברצפה לעומת ספיר. היא כמה וכמה וכמה וכמה רמות מעל הבן אדם הזה בכל ההיבטים ובכל המובנים".

הסיבה שבגללה שניר החליט לחדש את הריב עם אברהם קשורה בסופו של דבר בטעות בהבנה. אמא של שניר וספיר הלכה לצעוק להם שהיא שולחת להם אהבה, והם שמעו בשוגג "תתרחקו מאברהם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully