וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעולם לא אשכח אתכם": אלטון ג'ון נפרד מהקהל בפעם האחרונה בהחלט

אחרי ההופעה המרגשת בפסטיבל גלסטונברי לפני שבועות אחדים, סיבוב הפרידה של המוזיקה האגדי הגיע לתחנה הסופית שלו בשטוקהולם. "אתם בראשי, בלבי ובנשמתי ואני מודה לכם כל כך", אמר למעריצים, והבהיר: לא יהיה עוד סיבוב

אלטון ג'ון, אנגליה, 25 ביוני 2023. Jason Cairnduff, רויטרס
אלטון ג'ון בפסטיבל גלסטונברי, 25 ביוני/רויטרס, Jason Cairnduff

אלטון ג'ון נפרד אמש מהקהל, לאחר שסיבוב הפרידה הארוך שלו הגיע לתחנה האחרונה בהחלט בשטוקהולם שבשבדיה. סיבוב ההופעות, "Farewell Yellow Brick Road tour" נמשך כחמש שנים, כלל יותר מ-300 הופעות והוכתר כסיבוב ההופעות הרווחי בהיסטוריה. עם סיומו, יורד המסך על אחת הקריירות המפוארות ביותר בתולדות הפופ, שנמשכה יותר מ-50 שנה.

אם כן, המופע האחרון של אלטון ג'ון כלל 23 להיטים, ונמשך כשעתיים וחצי. בהדרן הופיע בהפתעה סרטון ברכה מכריס מרטין, סולן להקת קולדפליי. "אנחנו רוצים להודות לך מכולנו כאן, כל האמנים שאהבת ועוררת בהם השראה ועזרת להם - אנחנו אוהבים אותך כל כך, אנחנו כל כך אסירי תודה עבור כל מה שעשית בשבילנו", אמר הזמר, כפי שצוטט בכתבה בגארדיאן, "פרישה נעימה, אנחנו הולכים להתגעגע אליך כל כך".

בסיום המופע, לפני השיר הסוגר "Goodbye Yellow Brick Road" פנה הזמר לקהל והודה למעריצים המסורים. "הייתה לי הקריירה הכי נהדרת, שלא תאומן. 52 שנה של הנאה טהורה ממוזיקה, כמה בר מזל אני לעשות את זה. אבל לא יכולתי לשבת כאן אם לא אתם. אתם קניתם את הסינגלים והאלבומים, וחשוב יותר - אתם קניתם כרטיסים להופעות ואתם יודעים כמה אני אוהב להופיע. זה היה סם החיים שלי לנגן בשבילכם, והייתם פשוט מופלאים. תודה רבה", אמר לצופים, "לעולם לא אשכח אתכם. הופעתי כל כך הרבה פעמים, איך אוכל לשכוח. אתם בראשי, בלבי ובנשמתי ואני מודה לכם כל כך".

והאם בכל זאת יופיע שוב ביום מן הימים? ג'ון הבהיר כי לא יהיה עוד סיבוב הופעות, אבל גם לא שלל הופעה חד-פעמית בעתיד, "בעוד קילומטרים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully