וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לצפייה, אי אפשר שלא לבכות": הגולשים מזועזעים מהבריונות כלפי סתיו במקלחת

10.7.2023 / 8:56

דיירות האח הגדול לא אפשרו לסתיו להתקלח ראשונה או לעשות פן לתוספות השיער שלה - מה שעורר סערה מחוץ לבית. הגולשים טענו כי מדובר בחרם ובבריונות: "למה כל הרוע כלפי סתיו? אחת יותר מגעילה מהשנייה". חנוך דאום: "סתיו לכודה במעגל טראגי. זה עצוב לצפייה"

האח הגדול/צילום: רשת 13

סערה נוספת סביב האח הגדול - והפעם סביב הסוגיה האם הדיירת סתיו קצין עוברת חרם בבית האח. הדיון ברשתות החברתיות פרץ לאחר שבפרק ששודר אתמול התעלמו הדיירות בבית האח הגדול מהבקשה שלה להתקלח ראשונה או לעשות פן לתוספות השיער שלה לפני שנכנסה השבת - והותירו אותה בוכה בפינת החדר. הסצנה הקשה הזו עוררה סערה ודעות לכאן ולכאן. רבים טענו כי מדובר בחרם בריוני עליה, בעוד שאחרים הקלו בכך ראש.

בקבוצות הפייסבוק של האח הגדול התפתחו דיונים ערים בנושא. אחת הגולשות כתבה: "חוץ מיובל, סתיו ואברהם - כולם שם אנשים כל כך רעים. כולם רגילים שאם יש חרם אז הצד החלש סותם את הפה שלו. אני כל כך שמחה שיש לסתיו ערך עצמי וביטחון לדבר ככה מולן. צורב לי בנשמה לראות את ההתנהלות שם. איך זה הגיוני שהאח הגדול נותן לזה יד?". אחרת הוסיפה: "למה כל הרוע כלפי סתיו? אחת יותר מגעילה מהשנייה. אני לא יכולה לראות יותר את ההתנהגות הדוחה הזו כלפי סתיו. זה קשה לצפייה. איזה אנשים רעים. זו בריונות ואני מאחלת לכל מי שהתנהג אליה ככה - שיחווה אותו דבר על בשרו. לא משנה כמה אדם בלתי נסבל, בריונות זו לא הדרך".

@bigbr0theril אני בשוק מהרוע פה,זה כבר נטו לעשות דווקא,לאן הגענו שאישה בת 33 צריכה להתחנן ולשבת בצד ולבכות #פוריו #האחהגדול #האחהגדול2023 #סתיוקצין #ספירבורגיל ♬ original sound - האח הגדול

גולשת נוספת הביעה זעזוע מההתנהגות כלפי סתיו במקלחת: "הסצינה הזאת שכולם נגדה ליד המקלחת והפן - אני לא מפסיקה לבכות. קשה לצפייה. המיליון מגיע לה בלי שום ספק". גולשת נוספת אמרה שאף נקטו כלפי סתיו אלימות: "ברגע זה צפינו באלימות פיזית. ספיר דחפה את סתיו במקלחת".

גולשת שהעלתה את הקטע לטיקטוק כתבה: "זו הסצנה הכי קשה לצפייה העונה. אני בשוק מהרוע פה. זה כבר נטו לעשות דווקא. לאן הגענו שאישה בת 33 צריכה להתחנן, לשבת בצד ולבכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סתיו האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
"מעגל טראגי". סתיו קצין/צילום מסך, רשת 13

העיתונאי, הסופר והסאטיריקן חנוך דאום סיכם את שקורה בבית האח הגדול בפוסט שפרסם בפייסבוק שלו: "שמתי לב שיש ויכוח בין גולשים האם סתיו מהאח הגדול עוברת בבית האח בריונות מצד הדיירים או שהיא פשוט בלתי ברמות שאי אפשר להכיל. אבל האמת העצובה היא שזה לא בהכרח סותר. יש אנשים שמשחזרים באופן לא מודע התנהגויות שדחקו אותם בילדות לבדידות או ניכור. הם נניח פוחדים לחוות חרם אבל החרדה גורמת להם לבחון כל הזמן את התגובות להתנהגות קצה. זה מעגל טראגי שנראה שסתיו לכודה בו. וזה מאוד עצוב לצפייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully