וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מתנהגת בנבזיות ליובל לוי, שניר מטנף על אחותו. כן, זה הזיווג הברברי המושלם

דורין אליהו

9.7.2023 / 8:53

באיזה קטע שניר מרשה לעצמו לטנף על הבחירות הרומנטיות של אחותו הגדולה? מאיפה הוא מניח שאברהם משתמש בה כדי לצבור פופולריות ולא להפך? ולמה שי נוהגת ביובל לוי המקסימה בצורה הכי דוחה שאפשר לדמיין? דורין אליהו מסכמת עוד פרק של האח הגדול

האח הגדול/צילום: רשת 13

רציני רגע, למישהו יש כיוון לעורך דין? או שאני פשוט אמורה לעבור בשתיקה על זה שכמעט שעתיים יקרות מהחיים שלי בוזבזו על מונטאז'ים סרי טעם של זוגות מתלחששים ועל הדרמה השבועית של משפחת בורגיל? בניינטיז היו שולחים אותם לסדנת חינוך אצל ריקי לייק, אבל ב-2023 הם משתלטים על מדורת השבט הלאומית ומבעירים אותנו ביחד איתם לשעמום מוות. כאילו, אתם קולטים שערב שלם ניסינו להבין איך למען השם שניר הצליח לשמוע את צירוף המילים: "אברהם נחש" במקום "אברהם חבר"? הצילו, אני רוצה את הזמן שלי בחזרה.

בקיצור, סגרנו שבוע סוער בבית האח עם פרק שיש בו מעט מאוד חומרי גלם עבור שעה וחצי של זמן שידור בלי פרסומות, וזו התוצאה: אפילו לסתיו כבר אין כוח להחזיק את כל העונה הזו על הכתפיים שלה ובאסיפת הדיירים קיבלנו לכל היותר כמה פתקים עם הטרלות דלוחות שהובילו לפיצוץ עבש ושתיקה רועמת. עם זאת, אפשר ללמוד על סתיו באופן רשמי, שאין לה עניין בקשירת קשרים חברתיים בבית. שיחות חביבות עם יובלוי ואתי (הבסטיז שלה, כן?) לא מזמנות לה זמן מסך, אם כי הריבים איתן בהחלט מעניקים לה סיבות טובות להתמרמר בחדר האח על בדידות ונידוי. מצד שני, כל עוד מתגוררים בבית דיירים שנדלקים יותר מהר מסיגריה (כן שניר, אני מדברת עליך) הם כל מה שהיא צריכה כדי לזלול פתי בר כל הדרך לגמר.

האח הגדול שניר. רשת 13, צילום מסך
בזבוז של שעתיים. שניר/צילום מסך, רשת 13

אבל סתיו היא ביטוי לנגיף חוסר האותנטיות שמדביק את רוב דיירי הבית. נכון, בכל עונה יש רמה מסוימת של אסטרטגיה, אבל בכל מה שקשור למשפחת בורגיל, הרשו לי לצטט את ד. שוורץ: פיפי, חרטטנים. כאילו, אתם רוצים להגיד לי שהשניים האלה נכנסו לבית כשסכסוך בן שבעה חודשים על טסלה איים לפצל אותם לנצח - אבל שייד, טינופים ואיומים על בני זוג פוטנציאליים עובר להם סבבה? זה לא שאכפת לי משלום הבית שלהם, כי מי שבאמת נדפק באמת מכל הסיפור הזה הוא כמובן אנחנו - הצופים שמתבזבזים מול קו העלילה המטומטם בעולם: מה אמא של שניר צעקה לו? (אברהם חבר) ואיך בשתי הזדמנויות שונות הוא הצליח לשמוע את ההפך המוחלט? זה לא הגיל (ולא הבורגיל חחחחח) לבעיות שמיעה, אבל בואו, זאת חד משמעית לא הבעיה הכי גדולה של הבחור הזה.

והרשו לי רגע לתהות, באיזה קטע שניר מרשה לעצמו לטנף על הבחירות הרומנטיות של אחותו הגדולה? מילא הוא היה מפגין טעם משובח יותר בנשים (סליחה שי. כלומר, לא סליחה. סתמי כבר) ומאיפה הוא מניח שאברהם משתמש בה כדי לצבור פופולריות ולא להפך? ולמה אנחנו ממשיכים לנהל דיון רציני ומעמיק על משפט שכלל לא נאמר? והאם אוכל לצפות בשניר מרגיש האדם המטומטם בעולם כשגילה שעורר מאומה על לא מאומה? סורי הלוואי והייתה לי תשובה, אבל יש עכשיו אפליקציה חדשה שהיא כמו פייסבוק אבל רק עם הסטטוסים וזה יותר מעניין אותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
האח הגדול יובל לוי. רשת 13, צילום מסך
יובל לוי/צילום מסך, רשת 13

גם ישיבת התקציב התאפיינה באכזריות יוצאת דופן, כשיובלוי חווה את השבוע הגרוע בחייה. כזכור, במשימת התקציב היא זכתה בתקציב אישי למותרות, יחד עם בן ואתי לאחר שתחבה את רגליה לקופסה מלאה בחרקים. כל אחד מהם נידב נתח מסוים עבור הקבוצה וגם יובלוי חלקה כ-60% ממנו ואף רכשה מתוקים ללרה וקורנפלקס לשניר. בכלל, לא צריך לצפות ביותר מדי פרקים כדי לדעת שיובלוי היא דיירת שמוכנה לוותר המון למען הקבוצה ואף על פי כן, שי עשתה את הדבר הנבזי ביותר וחבטה בה. הרי הכי קל לעשות דה לגיטמציה לאדם הכי דחוי בחדר. כך או כך, היא מוכיחה שהיא ושניר הם ככל הנראה הזיווג הברברי המושלם בעולם ואם לא הייתי מדלגת על ארוחת הערב שלי, כנראה שהיא הייתה גורמת לי לפלוט אותה החוצה.

לרגע יובלוי ניסתה להחזיר לה, על התוקפנות והתיוג האנוכי לכאורה. אבל למרבה הצער, אנחנו יודעים מה קורה כשהחנון מנסה לנקום - הבריון שובר לו את האף, אומר לו שזו שריטה וחומק משם לפני שמישהו שם לב. אבל ההבדל הוא, שבמפח הנפש הזה חצי מדינה צופה ולמדינה הזו זה לא בא טוב בעין. וכשהיא פרצה בבכי בארוחת הצהריים, שי הפגינה ערלות לב שבאמת שמורה לסוציופתים חסרי תקנה, כשהמשיכה למעוך אותה בזלזול ובוטות. המהלך הזה חתם סופית את התחושה שהבית הזה ותסלחו לי על המילים (או שלא) - מנוהל על ידי חבורה של חארות.

האח הגדול שי. רשת 13, צילום מסך
שי/צילום מסך, רשת 13

אבל בואו נגיע לסוף, כלומר, לחלק שנועד להזכיר לנו שניקול עדיין בבית יחד עם הקאמבק של הקרוסלה מהעונה הקודמת. כן, ההיא שהוציאה את דיאן שוורץ מהבית. אמנם הפעם לא יצא ממנה דרור רוקנשטיין, שזה תמיד נחמד. אבל גם הכניסה של אורי (הכמעט בויפרנד שלה) ממשיכה להזרים לנו עוד גבריות רעילה במינון יתר ועוד דייר לא זכיר עם תספורת פרועה וסקיני ג'ינס שיצא מהאופנה, שמשוכנע שהבית משווע לכישורי ההנהגה הבסיסיים שלו - כי באמת הרבה זמן לא ראינו גבר כוחני מנסה למשול ללא הצלחה. ‎ואם היא לא הייתה בוכה בחדר האח סצנה לפני הכניסה שלו, עוד הייתי מאמינה שלא מדובר במהלך מתוזמן ומתוסרט.

אבל אני לא.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully