וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שוויתרה על התפקיד, גל גדות מפרגנת לברבי: "בראבו, כל כך נהניתי מסרט"

11.7.2023 / 9:04

אחרי שוויתרה על תפקיד בסרט המדובר "ברבי" שעולה בימים הקרובים לאקרנים, פרגנה גל גדות לכוכבת הראשית מרגו רובי ולבמאית גרטה גרוויג: "בראבו! יצרתם סרט כל כך כיפי וצבעוני עם מסר כל כך חשוב. נהניתי כל כך לצפות בו. ברכות"

טריילר לסרט Heart of Stone בכיכובה של גל גדות/נטפליקס

אחרי שוויתרה על תפקיד בסרט המדובר "ברבי" שעולה בימים הקרובים לאקרנים, פרגנה גל גדות לכוכבת הראשית מרגו רובי ולבמאית גרטה גרוויג. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, כתבה גדות: "בראבו, מרגו רובי וגרטה גרוויג! יצרתם סרט כל כך כיפי, נפלא וצבעוני עם מסר כל כך חשוב. נהניתי כל כך לצפות בו. ברכות".

כזכור, לפני כחודשיים חשפה הכוכבת הראשית של הסרט, מרגו רובי, בריאיון למגזין "ווג" כי במאית הסרט רצתה שגל גדות תככב כאחת הברביות בסרט. "השם של גל גדות היה הראשון שעלה כשהפרויקט החל לקרום עור וגידים. לגל גדות יש 'הילת' ברבי, כי היא יפה באופן בלתי אפשרי אבל אתה לא שונא אותה על זה שהיא כל כך יפה משום שהיא כנה ונדיבה".

לפני כשלושה שבועות הוכרז כי גדות תקבל כוכב על שמה בשדרת הכוכבים של הוליווד ובכך תהפוך לישראלית הראשונה שזוכה לכבוד. גדות, דוגמנית, שחקנית ומפיקה, זכתה לתהילה עולמית כשלוהקה לתפקיד "וונדר וומן" בכמה סרטים ביקום הקולנועי של די.סי. בנוסף, שיחקה בכמה סרטי "מהיר ועצבני" ובלהיט של נטפליקס "הודעה אדומה". מלבדה, הוכרזו עוד 30 בני אדם שיזכו לכבוד הנחשק לאורך שנת 2024, בהם מישל יאו, כריס פיין, דף לפארד, גוון סטפאני, ד"ר דרה, אוטיס רדינג, צ'אדוויק בוזמן וקרי וושינגטון.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully