וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק יישאר שופט ב"זמר במסכה", בן אל יעזוב את התכנית

12.7.2023 / 9:36

פירוק הצמד המצליח העלה שאלה באשר להשתתפותם העתידית כשופטים בתכנית המצליחה של קשת "הזמר במסכה". כעת מסתבר שהוחלט להשאיר את סטטיק כשופט ולהיפרד מבן אל

סטטיק בריאיון לפודקאסט "ועדת תרבות"/צילום: ראובן קסטרו, במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

לפני כמעט שנה הודיעו סטטיק ובן אל - הצמד המוזיקלי המצליח בישראל - על פירוק. מאז כל אחד מהם הלך לדרכו, סטטיק כבר הספיק להוציא אלבום מצליח מאוד בשם "לירז", אך בכל זאת נותרה שאלה מה יעלה בגורל השתתפותם העתידית כשופטים בתכנית "הזמר במסכה". כעת מסתבר שבהפקת התוכנית הוחלט להשאיר את סטטיק כשופט לבדו בתוכנית ואילו בן אל יעזוב אותה. בקשת אישרו לוואלה! תרבות את הדברים. העיתונאי רן בוקר היה הראשון לפרסמם.

סטטיק הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
נותר לבד. סטטיק/צילום מסך, קשת 12

בריאיון שהעניק סטטיק לפני ארבעה חודשים לפודקאסט "ועדת תרבות" של וואלה! תרבות סיפר מתי הבין סופית שהוא ובן אל עומדים לפרק את הזוגיות המוזיקלית. "זו הייתה ישיבה לגבי האסטרטגיה שלנו בנוגע לקריירה בארצות הברית. היו שם המון מחלוקות פנימיות בינינו שגרמו לכולם להבין שזה קרוב. כולם ידעו שזה מידרדר למצב שלא יהיה ניתן לתקן את זה יותר. זה לא היה בטונים צורמים או בצעקות אלא פשוט התדרים בחדר היו כל כך שונים זה מזה, כאילו אנשים שמדברים על דברים אחרים ורואים את העולם לגמרי אחרת.

"אחרי הישיבה הזו התפרסמו ההקלטות של בן אל (שבהן הוא נשמע מקלל את גרושתו אורטל עמר ומטיח בה ובבנם המשותף מילים קשות - נ"י). הוא נפגע מזה מאוד ברמה האישית. ואז הגיעה ההודעה שהוא שלח לי וגם התפרסמה בסרט (שבה כתב תבורי שהוא עוזב לארה"ב ומפרק את השותפות ביניהם - נ"י). ברגע שהגיעה ההודעה הזו, היה ברור שזה הסוף".

אילולא נשלחה ההודעה הזו ואילולא נחשפו ההקלטות המזעזעות של בן אל, יכול להיות שהייתם עדיין יחד?

"אני לא אוהב לשחק ב'מה היה אילו', אבל יכול להיות. יכול להיות שזה עדיין היה בדרך לסוף, אני לא יודע. אני כן יודע שהשיח של בן אל הפתיע אותי אבל לא את הצוות שלי. הוא ניהל את השיח על פירוק הרבה לפני כן. כן, משהו מיצה את עצמו. הוא לא סתם הרגיש בנוח לשלוח לי הודעה כזו. הוא פשוט היה הגבר האמיתי מבינינו שהחליט לשלוח את ההודעה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • סטטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully