וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליים של יואב צפיר: דור הררי יגלם את התפקיד הראשי במחזמר "בלוז לחופש הגדול"

13.7.2023 / 11:31

כוכב "השוטרים" ו"המפקדת" יגלם בתיאטרון בית ליסין את מוסי שובל בהצגה על פי סרט הפולחן של רנן שור. הקאסט יכלול בין היתר גם את איתמר אלבז, טל גרושקה, אבירם אביטן, נועם קלינשטיין, דור אלמקייס, אלינור וייל וחני נחמיאס

דור הררי, כוכב הסדרות "השוטרים" ו"המפקדת", יגלם את התפקיד הראשי של מוסי שובל בהצגה "בלוז לחופש הגדול" של תיאטרון בית ליסין, על פי סרט הפולחן של רנן שור - כך פורסם היום (חמישי). במקור גילם את התפקיד יואב צפיר.

היצירה מגוללת את סיפורה של חבורת שמיניסטים תל אביביים בסוף התיכון על רקע מלחמת ההתשה. דרמות אישיות ופוליטיות, והמתח בין הרצון למרוד ולמחות לקונפורמיזם, מקרבים בין החברים ומרחיקים ביניהם. אורן יעקובי עיבד את הסיפור לבמה, שעליה הוא יוצג כמחזמר בבימויו של יותם קושניר. אף שלסרט עצמו יש אלמנטים מוזיקליים, להצגה נכתבו שירים חדשים על ידי יעקובי ועילי בוטנר, שיצר גם את המוזיקה למחזות הזמר הקודמים שהעלה התיאטרון בהשראת הקולנוע הישראלי - "אפס ביחסי אנוש" ו"לעבור את הקיר". המופע צפוי לעלות על הבמות באוקטובר.

לצידו של הררי יככבו גם איתמר אלבז שיגלם את אהרל'ה הפציפיסט (דור צוויגנבוים במקור), טל גרושקה בתפקיד מרגו (שחר סגל במקור), אבירם אביטן בתפקיד יוסי צוויליך (עומרי דולב במקור), נועם קלינשטיין בתפקיד נעמי (נועה גולדברג במקור), דור אלמקייס בתפקיד קובי (שרון בר זיו במקור) ואלינור וייל בתפקיד שושי (ורד כהן במקור). עוד בקאסט, חני נחמיאס שתגלם את מנהלת בית הספר (עדנה פלידל במקור), רדה קנטרוביץ,, דורון אורן, שגיב לוי, סתיו צוברי, רוני אקרמן, גל דרורי, עמית מוריס ועמרי פלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully