וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול הרגיש פייק במונולוג של אברהם. הדבר האחרון שעניין אותו זה הרגשות של ספיר

דורין אליהו

16.7.2023 / 8:40

אברהם שלנו כבר שקוע עמוק בתוך חטא ההיבריס שלו וזה אומר שאם היה פורש מהמשימה, הוא גם היה צריך להיפרד מזמן המסך שנלווה למשימה בכיכובו. זה כבר מחיר שהוא לא מסוגל לשלם

מתוך ״האח הגדול״,12 ביולי 2023/באדיבות רשת 13

אפשר לומר שהדרך הקלה ביותר לזהות אדם במשבר מתחילה בעמוד האינסטגרם שלו. זה קורה כשלפתע חבר ותיק ומנומנם מפגין סימנים של פעילות יתר, מציף את הפיד עם תמונות מחמיאות מדי בתדירות מדאיגה ובאופן כללי מנסה לשדר מצג שווא של תפקוד גבוה. אם כי ידוע שמאחורי כל תמונה של פלטת מטוגנים במסעדת חוף מסתתרת לה זעקה נואשת לעזרה (וגם ביטוי של אכילה רגשית). אנחנו הרי מכירים אותם, לפעמים הם אנחנו. רק נפשות תמימות ופשלונריות שחפצות באישור חברתי. בלייק תמים של תשומת לב, תגובה של אימוג'י להבות ואולי אפילו הודעה פלרטטנית מנומסת.

עכשיו תקחו את כל האנלוגיה הזו ותקבילו אותה לבית השעמום הגדול, בסיומו של שבוע שבו דיירת נוספת ביקשה להיגאל ממנו. אז בוקר טוב, העונה שלנו זועקת לעזרה. והיא לא תהסס להכניס בשבוע אחד לא פחות משמונה דיירים חדשים. מוקדם מדי, יותר מדי, מדאיג מדי. במילים אחרות, אם תהיו שקטים ילדים, תוכלו לשמוע את בכיה החרישי של מלהקת שהפסידה את כל הטיפוסים המעניינים לעונה הבאה של "בואו לאכול איתי".

כאמור, שמונה דיירים חדשים נכנסו לבית על רקע משימת הגזלייטינג שהפכה את אברהם לדייר מבולבל שצופה בלוויה של עצמו דרך מסך בסוויטה טלוויזיונית, מבלי לדעת שהוא בכלל טרול שהפך למוטרל. ראוי לומר שבשלב זה כולי תקווה שמדובר באפילוג שיחתום את סדרת הפרקים על אברהם. כי השבוע, הבנו באופן רשמי שמדובר בחרטטן על פרו מקס (תכף תבינו את הרפרנס).

האח הגדול אברהם. רשת 13, צילום מסך
פייק. אברהם/צילום מסך, רשת 13

סורי, אבל רגע אחד של אמת לא ניבט במונולוג הפסאודו-מעונה שלו בחדר האח. כלומר, הוא אמר את המילים הנכונות אבל הכל הרגיש כמו טעות ואין לי ספק שהרגשות של ספיר לא באמת היו בראש סדר העדיפויות שלו, כיוון שהוא לא היה חייב לעזוב את הבית עבור 250,000 שקל תיאורטיים שמעולם לא היו ולא יהיו שלו. אבל אברהם שלנו כבר שקוע עמוק בתוך חטא ההיבריס שלו וזה אומר שאם היה פורש מהמשימה, הוא גם היה צריך להיפרד מזמן המסך שנלווה למשימה בכיכובו. וזה כבר מחיר שהוא לא מסוגל לשלם. בעיקר כי מישהי בזוגיות הזו כבר נמצאת בפשיטת רגל.

אבל נחזור לדיירים החדשים. הדור החדש, התקווה שלנו לדרמות כי שניר על אזהרות, זקנבוט בחוץ, אברהם פייק ובשלב זה סתיו כל כך מעורערת, שיש מצב שהיא יוצרת אומנות אכילה מפסטות כאילו שמדובר בחלטורה של יובלוי. בקיצור, סומכים עליכם. גם על אורי-זקנבוט פרו מקס (תודה סתיו על פיצוח האישיות המושלם) שבינתיים קובר את ניקול מתחת לשמיכות. מצד שני, לא הרגשנו בחסרונה גם לפני. אז הכל בסדר.

רגע לפני שאתחיל ברוסט, אפתח בבקשה נואשת: אל תפשלו. כאילו באמת, אל תדפקו את זה. אנחנו לא נשרוד עוד שבוע של מונטאז'ים עם כוסות קפה בחושות. אתי לא בטוב וגם לאויבים שלי אני לא מאחלת עוד חמש דקות מול הדיאלוגים החלולים של אברהם וספיר. שנית, ראוי לציין כי כולם ללא יוצא מן הכלל דיברו על סתיו בתעודות הזהות שלהם. אז לדעתי, אפשר לקפל את העונה הזאת, לדחוף אותה לבוידעם עם כל ציוד הקמפינג שלעולם לא נשתמש בו ופשוט לכתוב לפקודתה את הצ'ק כבר מעכשיו. תודה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
האח הגדול סתיו קצין. רשת 13, צילום מסך
סתיו/צילום מסך, רשת 13

אז הראשון להיכנס לבית הוא ליאל, 100 מתוך 10 קלישאה של גיי מהפריפריה שעבר לתל אביב אבל מזדהה מגדרית כבובת בראץ שמכורה לאח ובאופן כללי מגדיר את עצמו דרך ריבים עם סתיו. עתידות: חברות נפש עם אתי. מיד אחריו נכנסה דנה מבית שאן, ככל הנראה פרי אהבתן הפגום של סתיו וניקול. רוצה לעבור מבית שאן לניו יורק, אבל בינתיים גילתה שאיסטנבול זה בטורקיה.

השלישית להיכנס לבית היא עדן, הייטקיסטית צעירה מחולון שעשתה את המעשה הלסבי המתבקש ונכנסה לבית כדי לכבוש את ליבה של יובלוי. בסך הכל שידוך שאני לא נגדו כי מדובר במתכנתת. כלומר, באופציה ריאלית לממן את כל האומנות הרב תחומית של יובלוי וכן, לתחזק לא מעט שיחות על נושא השיחה האהוב עליה - יובלוי. כמו כן, הרביעית להיכנס היא לא שי - אלא שיר הקוסמטיקאית מקריית גת שגרה אצל אמא כי שם עושים בשבילה הכל. הכי מבינה את סתיו אבל גם הכי מחכה לריבים איתה. ייתכן ותופתע לגלות שבבית האח הכלים לא שוטפים את עצמם ושאברהם כבר עשה שוטגאן על שואב האבק.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
דייר חדש. אורי/צילום מסך, רשת 13

החמישית להיכנס והתקווה של כולנו לליהוק מעניין, היא ריקי. חרדית לשעבר ולסבית עם סיפור חיים בהתאם. מעט תמוה שדמות כמוה הצליחה לחמוק מהכניסה הראשונה לבית, אך כעת נדמה שהיא כאן על תקן הדיירת שתפתח את יענקי כמו פרח עדין ומבויש. לא ברור איזה בוקה היא מתכננת לשזור ממנו אבל אשמח למשלוח עד הבית עם צ'ולנט לפני כניסת שבת.

השישי שנכנס הוא יאיר ואני באמת לא צריכה להסביר. אכבר גבר, ידה, ידה, ידה. בואו נעבור דוך לאורי "האקס" של ספיר. רגע, אבל למה גיא ולירון מתכוונים שהם אומרים אקס? הם מתכוונים למזמוז חפוז בגיל 16 כמובן וכן, בברומנס צפוף וסוער עם שניר. כרגע לא ברור כמה עוד אנשים מהבית הבורגיל הולך לקבל והאם זה עומד בחוקי הפורמט. אבל בינתיים אני ממתינה לתגובה שלו כשאורי יעדכן אותו שאמא שלו קראה לאברהם "חבר" ולא "נחש".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully