וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו האישה שאחראית למות הנכד בן ה-19 של רוברט דה נירו

16.7.2023 / 10:19

סופיה ה' מקרס בת ה-20 נעצרה בחשד למכירת סמים לליאנדרו דה נירו-רודריגז, שככל הנראה גרמו למותו בתחילת החודש. לפי דיווחים, מרקס מכרה לשוטר סמוי כ-50 כדורי אוקסיקודון מזויפים וחשפה כי אדם נוסף מת מהכדורים

סופיה ה' מקרס בת ה-20 היא החשודה במכירת הסמים לנכדו בן ה-19 של רוברט דה נירו, ליאנדרו דה נירו-רודריגז, שככל הנראה גרמו למותו בתחילת החודש. מרקס נעצרה לאחר שעל פי החשד מכרה לשוטר סמוי כ-50 כדורי אוקסיקודון מזויפים וחשפה בפניו כי אדם נוסף מת מהכדורים לפני מותו של ליאנדרו.

על פי התלונה, שהגיעה ל"פיפל מגזין", נשלחו הודעות טקסט בין מרקס לדה נירו-רודריגז. בתלונה, שאומתה על ידי עוזר התובע הכללי של ארצות הברית, נכתב גם: "מרקס מכרה בסך הכל 50 כדורי אוקסיקודון מזויפים לשוטר סמוי. ב-13 ביולי, לאחר המכירה השנייה של מארקס לשוטר הסמוי, היא נעצרה ובחזקתה נמצאו כ-156 כדורי אוקסיקודון נוספים החשודים כמזויפים וכ-1,500 דולר במזומן".

לאנדרו דה נירו הנכד של רוברט דה נירו. אינסטגרם, צילום מסך
ליאנדרו דה נירו-רודריגז הלך לעולמו בגיל 19 בלבד/צילום מסך, אינסטגרם

עוד נכתב כי זמן קצר לאחר מעצרה נמצאה כמות גדולה של מזומנים בחיפוש בביתה. לפי הדיווחים, האישומים שלה כוללים שלושה סעיפים של הפצת סמים לאחר ש"מכרה כדורי אוקסיקודון מזויפים המכילים פנטניל לפחות בשלוש הזדמנויות נפרדות".

ליאנדרו דה נירו, נכדו של השחקן האגדי, נמצא מחוסר הכרה במלון דירות יוקרה בניו יורק בתחילת החודש ומאוחר יותר נקבע מותו. סיבת המוות של הצעיר טרם נקבעה באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully