וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס שסתיו מגעילה לכולם תחת כסות של "חוסר ביטחון". אנחנו לא קונים את זה יותר

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 11:19

מה סתיו חשבה, שהיא לא תיכנס לרשימת ההדחה אחרי שהיא שמה למישהי מלח במקום סוכר בקפה? אם היא הייתה דמות בסיפור, הייתי פוסלת אותה כי היא לא כתובה מספיק טוב. קדימה, סתיו קצין, הגיע הזמן לגוון. אם היה לזה איזשהו קסם פעם - הוא פג. קארין ארד מסכמת פרק

מתוך ״האח הגדול״,12 ביולי 2023/באדיבות רשת 13

במקום לשמש נקודת מפנה לעונה, הכניסה של הדיירים החדשים עשתה לה ריסטראט. הפרק של אתמול, בדיוק כמו בפרקים הראשונים, עסק כמעט אך ורק בסתיו.

נתחיל בזה שכולם חזרו בתשובה אחרי ארוחת שישי אחת בבית. הייתי תחת הרושם שרובם חילונים תל אביביים מכורים לחומרים מסוכנים, ופתאום הם מתנדנדים כל בוקר עם התפילין, עוברים שיעורי תורה אצל יענקי ואתי, ו"לוקחים על עצמם" לשמור שבת. מה זה החרא הזה? פעם הבאה צלמו את האח הגדול בתוך ישיבה, והאח יכול כבר להיות בן גביר. לפחות אולי זה יוריד אותו מלהתעסק בדברים חשובים מדי.

כמו כל כניסה שניה, האויב המשותף מגבש בין הוותיקים שחוששים למקומם, מיטתם ופתי-ברם. אבל במקום לנער את הבית ולהפוך אותו למעניין, נראה שמה שהוביל את ההיגיון של בחירת הדיירים היה גם הוא תנ"כי. כלומר, במקום להביא אנשים מעניינים בגילאים שונים וממקומות שונים, פשוט ניסו לספק זוגיות פוטנציאלית לכל הבית, וכמובן להחליף את זקנבוט, כי לא הספיק לצופים מהשטויות של סתיו.

האח הגדול סתיו קצין. רשת 13, צילום מסך
סתיו קצין/צילום מסך, רשת 13

בחיי שסתיו היא הדיירת הכי נודניקית שאי פעם הייתה באח הגדול, כולל עינב בובליל, והמשימה גם גרמה לה לרגרסיה חמורה. עד שהיא נרגעה, שוב אנחנו נאלצים לראות אותה עושה את אותם שטיקים ופרצופים משעממים שעשתה בתחילת העונה כדי להתבדל ולבלוט, ואומרת את אותם משפטים ("חי בסרט" - ספרתי עשרים רק בפרק הזה) - הפעם רק לאנשים אחרים.

כמו כלב שמפחד על הטריטוריה שלו ומשתין בכל מקום, גם סתיו עסקה בפליטת נוזלים וסימון פינות. פעמיים שפכה כאילו בטעות משקאות על הדיירים החדשים, ואז הכינה לדנה (קוראים לה דנה, נכון?!) קפה עם מלח כי היא גנבה לה את המיטה שלא ידעה ששייכת לה ונגעה לה בבגדים, ומאזינה לשיחות מאחורי שיח קטן ושרה לעצמה טו טו טו טו טו טו - הכל בתחכום ואמינות של טלנובלה באייטיז. גילטי פלז'ר, רק בלי הפלז'ר.

סורי, אני לא קונה את חוסר הביטחון שהיא מנסה למכור כחיסון לכל ההתנהגויות המגעילות שלה. אין אדם כל כך חסר ביטחון שגם משמיע ומראה את עצמו כל כך הרבה. אם היה לה חוסר ביטחון פעם, הרי שהוא חוזל"ש כבר מזמן באמצעות דמות הברבי המטופשת שעטתה על עצמה. בכל מקרה, הבחורה הזאת שמאשימה את כולם שהם חיים בסרט, לא מסוגלת להכין קפה למישהו בלי להרגיש כמו נער החידות ממומביי, כי "אני לא נולדתי לשרת, נולדתי להשתזף!". אויש, סתמייייי!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
האח הגדול ליאל קוצרי. רשת 13, צילום מסך
ליאל קוצרי/צילום מסך, רשת 13

סתיו אחותי, סתמי כבר. את משעממת, זה מה שיש לי להגיד לה. נמאס לראות אותך משתזפת, נמאס לשמוע אותך אומרת את אותו טקסט שוב ושוב - אפילו לרחם עליה נמאס. מה היא חשבה, שהיא לא תיכנס לרשימת ההדחה אחרי שהיא שמה למישהי מלח במקום סוכר בקפה? אם היא הייתה דמות בסיפור, הייתי פוסלת אותה כי היא לא כתובה מספיק טוב. קדימה, סתיו קצין, הגיע הזמן לגוון. אם היה לזה איזשהו קסם פעם - הוא פג.

לא רק סתיו עברה כריתת אונה מטאפורית. משימת הריזורט הגדול הפכה את אברהם לאייזיק מספינת האהבה, ואת שניר בורגיל לאחות סיעודית מצטיינת שגרף את כל הטיפים במשימה, הישג מרשים במיוחד לאור העובדה שהוא וסתיו חולקים את העבודה הכי שחורה בריזורט. אולי זה קשור לחזרה שלו לשי השפית, או שהוא סתם החליף תרופות. בכל מקרה - אהבתי.

שמחתי להתרענן עם הכניסה השנייה, אבל לדאבוני שמחתי מוקדם מדי כי כל מי שנכנס כנראה ייסחף עם הלחץ החברתי של שמירת המצוות בבית האח הגדול, כולל ליאל, שאני צופה הארה רוחנית טלוויזיונית בעתידו ממש בקרוב. ועוד דל"פ קטן - נמאס לי כבר מההומו הגנרי שנכנס לבית האח. המוגזם המצחיק, זה שעושה גבות ומעצב שמלות וגם יודע להיות כלבה ויש לו מניירות נשיות מוגזמות. זה יותר מופע דראג מאשר אישיות של בן אדם, ואם זה מה שבאת לעשות בבית האח אולי היה עדיף כבר להישאר בבית ולעמוד בהתחייבויות שלך כלפי הכלות שהברזת להן מאיפור שיער, ולסיים ב"נולדתי לתת שירות". פאטוץ' ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully