וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת האוסקר ג'ודי דנץ' מאבדת את הראייה: "לא מסוגלת לראות על סט צילומים יותר"

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 15:10

השחקנית הבריטית בת ה-88, שסובלת מזה שנים מניוון שפוגע בראייה, סיפרה כי מצבה החמיר עד כדי כך שהיא מתקשה לקרוא את הטקסטים שלה. "אני פשוט מתמודדת עם זה", סיפרה

ג׳ודי דנץ׳, 23 ביוני 2023. Chris Jackson, GettyImages
הראייה הידרדרה. דנץ'/GettyImages, Chris Jackson

השחקנית הבריטית עטורת הפרסים ג'ודי דנץ' בת ה-88 שסובלת מזה שנים מניוון מקולרי - הגורם לאובדן ראייה - סיפרה בראיון למגזין סאנדיי מירור שעיניה נפגעו עד כדי כך שהיא מתקשה לראות בסט הצילומים או לקרוא תסריטים. "אני לא יכולה לראות על סט צילומים יותר, ואני לא יכולה לקרוא את הטקסט. אני פשוט מתמודדת עם זה", סיפרה לעיתון.

דנץ' סיפרה כי למרות שהיא מנסה לעקוף את הבעיה, היא פשוט אינה מצליחה לקרוא. "זה קשה אם יש לי קטע ארוך ללמוד, עדיין לא מצאתי את הדרך. למרות שיש לי כל כך הרבה חברים שיכולים ללמד אותי את התסריט, יש לי זיכרון צילומי", סיפרה.

דנץ' דיברה בעבר בפתיחות על השפעות המחלה על חייה המקצועיים, אך הפעם היא מדגישה כי הפגיעה החמירה, וכי היא מנסה לחיות עימה. "יש לי פחד משעמום. זו הסיבה שקעקעתי 'קרפה דיאם' (Carpe diem). לפי זה אנחנו צריכות לחיות", סיפרה. צירוף המילים שקעקעה השחקנית הוא מונח לטיני שלרוב מתורגם כ-"נצל את היום".

ב-2021 דנץ' הייתה מועמדת לפרס אוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "בלפסט", שביים קנת בראנה, והייתה לשחקנית המבוגרת ביותר המועמדת לפרס האוסקר. הרזומה המפואר של השחקנית כולל בין היתר עשרה פרסי באפט"א, שבעה פרסי לורנס אוליבייה, שני פרסי גלובוס הזהב, שני פרסי גילדת שחקני המסך, פרס אוסקר ופרס טוני.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully