וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: אנגוס קלאוד, כוכב "אופוריה", הלך לעולמו בגיל 25

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 9:18

הכוכב העולה, שגילם בסדרת הפולחן את דמותו של "פז", הלך לעולמו כמה ימים בלבד לאחר שקבר את אביו. "הנחמה היחידה היא לדעת שעכשיו הם יחד", מסרה משפחתו

טריילר לעונה השנייה של "אופוריה"/HBO

הלם: השחקן אנגוס קלאוד, מכוכבי הסדרה "אופוריה", הלך לעולמו והוא בן 25 בלבד. הטרגדיה גדולה עוד יותר כיוון שהמוות שלו מגיע כמה ימים בלבד לאחר מות אביו. "אופוריה", המבוססת כזכור על סדרה ישראלית, היא מן הסדרות הפופולריות והמוערכות של השנים האחרונות, והשחקן הצעיר גילם בה את דמותו של "פז" ועשה זאת בצורה מהפנטת.

שירותי ההצלה של אוקלנד, העיר שבה התגורר, הגיעו לביתו אמש (שני) ב-11:30 שעון ארצות הברית, ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו. כרגע סיבת המוות טרם נקבעה, אך ידוע כי השחקן נאבק בהתמכרויות ובקשיים נפשיים.

"בלב כבד אנחנו נפרדים מאדם יוצא דופן", כתבה משפחתו בהודעה על מותו. "כאמן, חבר, אח ובן, אנגוס היה מיוחד לכולנו בדרכים רבות. בשבוע שעבר הוא קבר את אביו והיה לו מאבק קשה מאוד עם האובדן הזה. הנחמה היחידה שלנו היא לדעת שאנגוס התאחד עכשיו עם אביו, שהיה חברו הטוב ביותר. אנגוס היה פתוח לגבי המאבק שלו עם בריאותו הנפשית ואנחנו מקווים שלכתו תהיה תזכורת לאחרים שהם לא לבד ושהם לא צריכים להיאבק לבד בדממה. אנחנו מקווים שהעולם יזכור אותו בגלל ההומור, הצחוק והאהבה שלו לאחרים. אנחנו מבקשים פרטיות בזמן שאנחנו מעכלים את האובדן הנוראי".

השחקן אנגוס קלאוד. דניאל ונטורלי, GettyImages
עתידו היה לפניו. אנגוס קלאוד/GettyImages, דניאל ונטורלי

HBO, שהפיקה ושידרה את "אופוריה", כתבה: "אנחנו עצובים עד מאוד לשמוע על מותו של אנגוס קלאוד. הוא היה מוכשר בצורה בלתי רגילה וחלק אהוב מן המשפחה של HBO ושל 'אופוריה'".

סם לווינסון, יוצר הסדרה, כתב: "אנגוס היה יחיד במינו. הוא היה מיוחד מדי, מוכשר מדי וצעיר מדי לעזוב אותנו כל כך מוקדם. כמו רבים מאיתנו, גם הוא נאבק בהתמכרות ובדיכאון. אני מקווה שהוא ידע בכמה לבבות נגע. אהבתי אותו. תמיד אוהב". דרייק, אחד מן המפיקים של הסדרה, הסתפק בשתי מילים - "נשמה טובה". סטורם ריד, שכיכבה בצדו בסדרה, כתבה - "הדמעות פשוט לא מפסיקות".

עוד בוואלה!

פעם נוספת, עם רגש: גם בעונה השנייה "אופוריה" היא גן עדן של אובר-דרמטיות

לכתבה המלאה
אנגוס קלאוד ב"אופוריה". צילום מסך מ-HBO,
הלב נשבר. אנגוס קלאוד ב"אופוריה"/צילום מסך מ-HBO

קלאוד לא למד משחק ולא שאף לעבוד בתחום. המלהקות של "אופוריה" איתרו אותו במקרה בזמן שעבד במסעדה. כשפנו אליו, חשב בתחילה שמדובר בתרמית, ולא רצה אפילו למסור את מספר הטלפון שלו. בסופו של דבר התרצה, הצטלם לסדרה והביא עמו סגנון משחק אותנטי ומחוספס שהפך אותו להבטחה גדולה. עתידו של השחקן הצעיר עוד היה לפניו, והוא הספיק להצטלם לכמה סרטים שייצאו אחרי מותו, בהם סרט אימה מדובר מבית היוצר של "צעקה", בצד כוכבים כמו דן סטיבנס ומליסה בררה. הוא גם היה אמור כמובן להשתתף בעונה השלישית של "אופוריה", שהצילומים שלה עוד לא התחילו.

  • עוד באותו נושא:
  • אופוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully