וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה המופע שהכי אהבתי היום": צפו בשלושת הישראלים שכבשו את סיימון קאוול והיידי קלום

6.8.2023 / 11:19

שופטי "אמריקה גוט טאלנט" הופתעו מהמופע המשונה והייחודי של עמית ג'רבי, נועם וירון דוידוביץ' בשם "שלישיית בומבה". קאוול, המשמש גם כמפיק בפועל של התוכנית, אמר בתדהמה "לא ציפינו לזה", בעוד סופיה ורגרה שאלה האם המופע מוכר בישראל

שלושת אחים ישראלים הופיעו בעונה ה-18 של תכנית הריאליטי המצליחה "אמריקה גוט טאלנט" וכבשו את השופטים היידי קלום, סיימון קאוול (המשמש גם כמפיק בפועל), סופיה ורגרה והקומיקאי האווי מנדל. "שלישיית בומבה" הוא מופע לוליינות של עמית ג'רבי, נועם וירון דוידוביץ' שעלו יחד על הבמה הגדולה כשהם בעירום מלא, בעוד כל אחד מהשלישייה דואג להסתיר עם מחבט מטקה בלבד את איבר המין של שותפו.

המחזה המשונה זכה לתשואות מהקהל ותפס את עיניהם של השופטים הנלהבים, שהחליטו פה אחד להעביר את האחים לשלב הבא בתוכנית. "לא ציפינו לזה", אמר קאוול שנותר המום. גם קלום הצטרפה בהתרגשות ואמרה: "אני מרגישה שזה האקט שהכי אהבתי היום". ורגרה תהתה האם מדובר במופע מוכר בישראל והאחים השיבו "עדיין לא".

"אמריקה גוט טאלנט" שמשודרת ברשת NBC היא תחרות כשרונות שמעניקה לזוכה בה פרס על סך מיליון דולר ומופע משלו בסטריפ של לאס וגאס. פרקי הסדרה משודרים בישראל בסלקום טיוי מדי יום שבת, בסמוך לשידור בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully