וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בוורוד: הסרט "ברבי" הכניס יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 11:36

עם ההצלחה של "ברבי", גרטה גרוויג הפכה לבמאית הראשונה שחתומה לבדה על סרט שמגיע להישג הזה. נכון לעכשיו, הוא הסרט השני הכי מצליח של 2023, כשלפניו רק "סופר מריו". גם בישראל רשם הסרט הישג מרשים, כשנמכרו אליו יותר מ-400 אלף כרטיסים. וכמה עשה "אופנהיימר"

טריילר לסרט "ברבי"/באדיבות Tulip Entertainment

חגיגה בוורוד: ההכנסות של "ברבי", סרטה של גרטה גרוויג על הבובה המפורסמת בכיכובה של מרגו רובי, חצו בסוף השבוע את קו מיליארד הדולר בתום שלושה שבועות של הקרנה בבתי הקולנוע ברחבי העולם. זו הפעם הראשונה שבמאית אישה חתומה לבדה על סרט שמגיע לקו מיליארד הדולרים, אחרי ש"קפטן מארוול", שבויים במשותף על ידי אנה בודן וראיין פלק, עשה זאת בשנת 2019. אם לא יהיו הפתעות, "ברבי" צפוי לעבור גם אותו.

נכון לעכשיו, "ברבי" הוא הסרט השני הכי מצליח של 2023, כשרק "סופר מריו" מקדים אותו עם הכנסות של 1.352 מיליארד דולר. מאחוריהם נמצאים "שומרי הגלקסיה 3", "מהיר ועצבני 10", "ספיידרמן: מעבר לממד העכביש", "בת הים הקטנה" וגם "אופנהיימר", שחצה בסוף השבוע את קו חצי מיליארד הדולרים - הישג מרשים לדרמה היסטורית ארוכה בנושא טעון.

גם בישראל החגיגה מורגשת, כשלפי נתוני טוליפ אנטרטיינמנט, המפיצה את הסרט בישראל, צפו בו למעלה מ-400 אלף בני אדם עד כה. ב"אופנהיימר", השותף לחגיגה של "ברבי", צפו עד כה כ-200 אלף איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully