וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה נמשכת: חצי מיליון ישראלים צפו כבר בסרט "ההילולה"

9.8.2023 / 10:05

לפי נתוני "יונייטד קינג", הסרט של אריאל בנבג'י ושלום אסייג המבוסס על הסדרה "שנות ה-90" עקף את "תעלת בלאומילך", "השוטר אזולאי" ו"סוף העולם שמאלה" והתמקם נכון לאתמול במקום ה-38 ברשימת הסרטים הישראלים הנצפים ביותר אי פעם בקולנוע - והיד עוד נטויה

טריילר הסרט "ההילולה"/באדיבות סרטי יונייטד קינג

כחצי מיליון בני אדם צפו עד בסרט "ההילולה" של אריאל בנבג'י ושלום אסייג מאז על לבתי הקולנוע - כך מדווחת הבוקר (שני) חברת "יונייטד קינג", מפיצת הסרט. הסרט, המבוסס על הסדרה "שנות ה-90", מסתמן כאחד מלהיטי הקיץ הישראלים הגדולים בישראל בשנים האחרונות.

ההישג המרשים של "ההילולה" ממקם אותו, נכון לאתמול, במקום ה-38 ברשימת הסרטים הישראלים הנצפים ביותר בקולנוע בכל הזמנים, מעל להיטים כמו "תעלת בלאומילך", "השוטר אזולאי" ו"סוף העולם שמאלה".

ההצלחה הקופתית הגדולה של "ההילולה" מצטרפת להצלחה האדירה של שני הלהיטים ההוליוודים הגדולים שעלו בשבועות האחרונים גם בישראל: "ברבי" של גרטה גרוויג על הבובה המפורסמת ו"אופנהיימר" של כריסטופר נולאן על מפתח הפצצה הגרעינית.

לפי נתונים הנכונים ליום ראשון של חברת טוליפ אנטרטיינמנט, המפיצה בישראל את שני הסרטים, יותר מ-400 אלף איש צפו ב"ברבי" מאז עלה בבתי הקולנוע לפני מעל שלושה שבועות, ולמעלה מ-200 אלף צופים כבר ראו את "אופנהיימר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully