וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: גל גדות מלמדת את ארנולד שוורצנגר לעשות אקשן - וקפה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 15:08

ענקית הסטרימינג נטפליקס העלתה סרטון לקידום "Heart of Stone", סרטה החדשה של גל גדות שצפוי לעלות בסוף השבוע. בסרטון משתתפת גל גדות לצד ענק סרטי הפעולה ארנולד שוורצנגר. צפו בסרטון הקורע

טריילר לסרט Heart of Stone בכיכובה של גל גדות/נטפליקס

ענקית הסטרימינג נטפליקס העלתה היום (רביעי) סרטון לקידום "Heart of Stone", סרטה החדשה של גל גדות שצפוי לעלות בסוף השבוע. בסרטון משתתפת גל גדות לצד ענק סרטי הפעולה ארנולד שוורצנגר.

בסרטון נראה שוורצנגר בן ה-75, המככב בימים אלו בקומדיה "פובאר" של נטפליקס, כמי שעובד בדוכן קפה במשרדי נטפליקס. גדות מופתעת לראות את שוורצנגר ושואלת אותו מה הוא עושה בדוכן הקפה, ובתגובה הוא עונה: "אני כאן כדי לוודא שלכל דבר בנטפליקס יש כמה שיותר אקשן". אלא שהוא אינו מצליח להפעיל את מכונת האספרסו ובתגובה נחלצת גל גדות לעזרתו, מפעילה את המכונה, מגישה לו קפה שעליו מופיע לוגו סרטה החדשה ואומרת לו "מרגל טוב משגשג תחת לחץ". בהמשך הקפה מתפוצץ ומשפריץ לשוורצנגר על הפנים והוא אומר "היא טובה!".

בריאיון שהעניקה לוואלה! תרבות נשאלה גל גדות מה ההבדל בין להיות שחקנית ראשית בלבד לעבודה כמפיקה. "זה הבדל משמעותי. הייתי רגילה לקבל תסריט, ללמוד את התפקיד, לבוא לסט לצלם, לחזור הביתה ולהיות בראש שקט. פה, בעצם, זה פרויקט שירון בעלי והשותף היקר שלי ואני עבדנו עליו במשך ארבע שנים עד שיצאנו לצילומים, זה להיות אחראיים על הכל - על הרעיון, להביא שותפים להפקה איתנו, להביא את הכותב, להביא את הבמאי ולבחור אותו, להביא את הקאסט ולבחור אותם, להחליט איפה מצלמים ומה מצלמים, לתת הערות לתסריט. זה היה תהליך ממש מלמד, מעצים, מרתק, עם המון המון המון קבלת החלטות בכל מיני צמתים, בין אם זה קריאייטיבי ובין אם זה כלכלי וכל הדברים האלה. זה היה מרתק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully