וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למות צביקה פיק: האזינו לרמיקס ללהיטו "אהבה בסוף הקיץ" שיצר איתי גלו

10.8.2023 / 10:00

במלאת שנה למות צביקה פיק, יוצא רמיקס ללהיטו "אהבה בסוף הקיץ" עליו חתום די ג'יי איתי גלו. מספר חודשים לפני מותו, ביקשו פיק ופרויקט "צאן ברזל" מבית ארומה מיוזיק מגלו ליצור את הרמיקס, עבורו חולץ קולו של פיק מהגרסה המקורית בעזרת AI. האזינו

במלאת שנה למות צביקה פיק, יוצא רמיקס ללהיטו "אהבה בסוף הקיץ" עליו חתום די ג'יי איתי גלו. מספר חודשים לפני מותו, ביקשו פיק ופרויקט "צאן ברזל" מבית ארומה מיוזיק מגלו ליצור את הרמיקס. גלו נענה לבקשה אך נתקל בקשיים של סאונד וטכנולוגיה תוך כדי העבודה, שמנעו ממנו לשחרר את הגרסה. ביצירת הרמיקס הוא נעזר ב-AI לחילוץ קולו של פיק מהגרסה המקורית.

"זכות גדולה עבורי לקחת יצירה איקונית ועל זמנית של צביקה פיק ולהפוך אותה לגרסת רמיקס עכשווית", מסר גלו. "'אהבה בסוף הקיץ' הוא שיר שתמיד שומר על רלוונטיות לאורך דורות ואני מתרגש להוציא את הגרסה עם הטאץ' האישי שלי בתקווה לסחוף עוד קהלים שייהנו מקלאסיקות כמו זו של האיש והאגדה, צביקה פיק".

השיר "אהבה בסוף הקיץ" נכתב על ידי מירית שם אור, הולחן ובוצע על ידי פיק, יצא בשנת 1977 והפך לאחד מלהיטיו הגדולים. השיר שהה במשך ארבעה שבועות במקום הראשון במצעדים, ומאז זכה לגרסאות כיסוי מאמנים רבים.

האזינו לרמיקס (מעל).

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully