וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודים, כריסטינה אגילרה ו"מטילדה": 6 המלצות לאמצע אוגוסט

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 10:51

היהודים מארחים את שלום חנוך, נטע ברזילי ואיפה הילד; כריסטינה אגילרה לראשונה בישראל - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

להקת היהודים מבצעת את "גניבה" באולפן וואלה!, 28 ביולי 2022/מילים ולחן: תום פטרובר, במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, הפקה: חגית ברק ושי ורקר

פסטיבל הקרון הבינלאומי

פסטיבל הקרון הבינלאומי מציג את מיטב היצירות של התיאטרון החזותי, תיאטרון החפצים ותיאטרון הבובות העכשווי מהארץ ומהעולם. השנה יארח הפסטיבל חמש הפקות בינלאומיות מצרפת, הולנד, דרום קוריאה וספרד וכשלושים הצגות מקור לילדים ומבוגרים. הפסטיבל יציג את מיטב היצירה החזותית שנעשתה בארץ בשנה האחרונה לילדים וייתן זרקור ליצירה החזותית העכשווית בארץ למבוגרים. בפסטיבל יוצגו יצירות המשלבות שפות במה בינתחומיות, בהן חפצים, מחול, קרקס עכשווי, בובות ושימוש יוצא דופן במרחב הבימתי.

מתי? 13-17 באוגוסט

איפה? משכן תיאטרון דוידסון החדש, גן הפעמון, ירושלים

היהודים

להקת הרוק האהובה והוותיקה מגיעה למופע ענק באמפי רעננה לציון 25 שנה לצאת אלבומם השני "היהודים", מתוכו השירים "סמי חופשי", "עידן האלוהים" ועוד שהפכו למזוהים ביותר עם הלהקה. אורחים: שלום חנוך, נטע ברזילי, איפה הילד. אסור לפספס.

מתי? 17 באוגוסט

איפה? אמפי פארק רעננה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כריסטינה אגילרה

הזמרת האמריקאית האהובה תופיע הערב לראשונה בישראל בלייב פארק ראשון לציון ואף תארח לדואט את עדן בן זקן שלנו.

ארבעת אלבומיה הראשונים זכו להצלחה מסחרית. אלבומה השלישי, "Stripped" שיצא ב-2002 הוא אחד האלבומים הנמכרים ביותר במאה ה-21 עד כה. החל מאלבומיה השלישי והרביעי אגילרה השתחררה במידה רבה מתדמית אלילת הנוער. היא חתומה בין השאר על גרסת הכיסוי המצליחה לשיר "Lady Marmalade" שהופיעה בפסקול הסרט "מולן רוז'" ואותו ביצעה בין השאר לצד פינק וליל קים, ושרה גם את "Beautiful" שהגיע חמקום השני במצעד העשור של גלגלצ, "Fighter", "Hurt" ו"Moves like Jagger" עם מארון 5. אגילרה עם שימשה לצד סולן הלהקה, אדם לוין, כשופטת בגרסה האמריקאית של "דה ווייס".

אגילרה היא אחד משמונה אמנים בלבד שהגיעו למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100 במשך שלושה עשורים. בנוסף, דורגה על ידי מגזין הרולינג סטונס כאחת ממאה הזמרים והזמרות הגדולים בכל הזמנים ומגזין טיים דרג אותה כאישה המשפיעה ביותר בשנת 2007.

מטילדה

מטילדה, אחד מחמשת מחזות הזמר המובילים בעולם, הגיע לישראל. מבקר וואלה! תרבות עמית סלונים תיאר אותו כך: "מדובר באירוע נדיר במושגים ישראלים. מיוזיקל ברמה הגבוהה ביותר, שמבוצע בצורה הטובה ביותר, שמגיע לישראל כשהוא בשיא הצלחתו. לשעתיים, בית האופרה הפך לשלוחה מקומית של לונדון. המילים "אסור לפספס" נזרקות באתר הזה על דברים חשובים הרבה פחות. הפעם מדובר באזעקת אמת".

מתי? עד 26 באוגוסט

איפה? המשכן לאמנויות הבמה תל אביב

ממלכת הדרקונים

הפקת ענק במתחם אקספו תל אביב שבה תערוכת דרקוני ענק ויצורי פנטזיה, הפעלות לכל אורך היום, מתחם מתנפחים מפנק לקטנים ולגדולים, פינות יצירה ואולם קולנוע VR. הבונוס? מזגן כמובן.

מתי? כל הקיץ

איפה? אקספו תל אביב ביתן 1

תערוכת "ממלכת הדרקונים" באקספו תל אביב. אגואיסט הפקות,
תערוכת "ממלכת הדרקונים" באקספו תל אביב/אגואיסט הפקות

המדריך להרפתקן

דניאל יוצא לבנות מחנה, את הלילה הקרוב הוא יעביר לגמרי לבד/ אך הוא קצת חושש: חיות הלילה, קולות משונים והפתעות הטבע ניצבים מולו. על מנת להתגבר על פחדיו הוא ממציא סיפורי גבורה משעשעים מכל החפצים שהביא עמו למסע. האם יצליח לעבור את הלילה בשלום? תיאטרון בובות וחפצים עם הרבה דמיון, הומור ורוח שטות.

מתי? 16 באוגוסט (פסטיבל הקרון הירושלים), 21 באוגוסט (פסטיבל אסיטז' בתיאטרון הבימה)

לפרטים

  • עוד באותו נושא:
  • היהודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully