וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרה מבהירה: "לא רציתי לפגוע בסתיו, לא הבנתי את השאלה שלה"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:35

דיירת "האח הגדול" לשעבר לרה מטודי, שנכנסה לבית במסגרת משימה, מבהירה כי לא התכוונה לפגוע בסתיו ולומר לה שמצבה "רע" מחוץ לבית: "רק אחרי שצפיתי, הבנתי מה קרה וזה ממש כאב לי"

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

דיירת "האח הגדול" לשעבר, לרה מטודי, מבהירה כי לא התכוונה לפגוע בסתיו ולומר לה שמצבה "רע" מחוץ לבית.

כאמור, אתמול במהלך משימת ה"חזרה בזמן", נכנסה לרה לתוך בית האח הגדול ופגשה שם את הדיירים הנרגשים. כמובן שההפקה הורתה לה שלא להעביר מידע לדיירים על המתרחש מחוץ לבית. לרה הנרגשת דיברה עם כל הדיירים, אמרה שהיא אפילו מתגעגעת לסתיו, וסתיו בתגובה ביקשה ממנה טיפ. "אין לי טיפ, את משהו", ענתה לה לרה. "רע?", שאלה אותה סתיו. לרה לא ענתה, אך הנהנה. סתיו נסערה מההנהון של לרה ובתגובה היא בכתה ונכנסה למרה שחורה.

לרה סתיו האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
לרה וסתיו/צילום מסך, רשת 13

לאחר התוכנית הותקפה לרה קשות ברשתות החברתיות. "מה שעשית אתמול בתוכנית לסתיו זה היה הרוע של הרוע. לא מגיע לך שום קמפיין. אני בהלם", כתבה לה אחת הגולשות, לצד רבות נוספות שתקפו אותה.

"מראש לא תכננתי להגיד לה שהיא חזקה כדי לא לתת לה עוד כוח, אבל גם ממש לא התכוונתי לפגוע בה או להגיד לה שהיא יוצאת לא טוב", לרה מטודי מסרה בתגובה. "אני בעצמי לא הבנתי את השאלה ורק אחרי שצפיתי, הבנתי מה קרה וזה ממש כאב לי. כולם יודעים מה אני חושבת על סתיו ואני אף פעם לא מסתירה את הדעות שלי על אף אחד, אבל זו באמת לא היתה כוונתי".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully