וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: הסרט "מונוגמיה" של אוהד מילשטיין קטף פרס נחשב בפסטיבל לוקרנו

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 12:29

"מונוגמיה", סרט משפחתי נוסף של מילשטיין ("לילות קיץ"), זכה בפרס הראשון בתחרות "שבוע המבקרים" של פסטיבל הקולנוע הנחשב בשוויץ. בסרט הוא חוזר לתמונות של הוריו כזוג צעיר, ותוהה על מערכת היחסים ביניהם

מתוך "מונוגמיה", 13 באוגוסט 2023. אוהד מילשטיין, אתר רשמי
מתוך "מונוגמיה"/אתר רשמי, אוהד מילשטיין

סרט התעודה הישראלי "מונוגמיה" של הבמאי הישראלי אוהד מילשטיין קטף אתמול (שבת) את הפרס הראשון בתחרות "שבוע המבקרים" של פסטיבל הקולנוע לוקרנו בשוויץ - אחד מפסטיבלי הקולנוע החשובים בעולם. את הפרס הראשי בתחרות הראשית של הפסטיבל קטף הסרט "אזור קריטי" של הבמאי האיראני הרדוף עלי אחמזדה.

"מונוגמיה", שהופק בתמיכה של קרן יהושע רבינוביץ' ועבור HOT 8, RBB ו- ARTE, עוסק בהתבוננות מחודשת של הבמאי בתמונות של הוריו כזוג צעיר ומתוך זה מעלה תהיות אודות אהבתם. זהו הסרט השלישי מתוך טרילוגיה משפחתית של הבמאי הכוללת גם את "שבוע 23" (2016) ו-"לילות קיץ" (2021) שזכה בפרס הראשון בפסטיבל דוקאביב 2021 ובפרס אופיר לסרט התיעודי הטוב ביותר עד 60 דקות.

"אני יוצא למסע המצולם הזה מתוך תקווה לקרב את הוריי. אני אוחז בידי תמונות מירח הדבש שלהם, זוג מאוהב ומחובק על שפת ים סוף. האם ההורים שלי יוכלו לחזור אל אותן התחושות? האם ניתן להצית מחדש את ניצוץ אהבתם? זהו סיפור קטן העוסק בתפיסת הזוגיות הנפוצה ביותר בעולם", אמר מילשטיין על הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully