וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה מטורפת: מרגו רובי תרוויח 50 מיליון דולר על הצלחת "ברבי"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 13:10

במגזין "וראייטי" פורסם כי כוכבת ומפיקת הסרט, מרגו רוגי, צפויה לשלשל לכיסה סכום מטורף כתוצאה מההצלחה האדירה של הסרט. לפי הדיווח, רובי תרוויח כ-50 מיליון דולר, המורכבים הן ממשכורת והן מבונוסים על הכנסות הסרט. גם במאית הסרט תרוויח בונוסים

טריילר לסרט "ברבי"/באדיבות Tulip Entertainment

אין ספק שהסרט "ברבי" הוא התופעה התרבותית הגדולה ביותר של הקולנוע לשנת 2023 והוא מדורג במקום השני ברשימת שוברי הקופות של השנה עם הכנסות של כמעט 1.2 מיליארד דולר בעולם. במגזין "וראייטי" פורסם (שלישי) כי כוכבת ומפיקת הסרט, מרגו רובי, צפויה לשלשל לכיסה סכום מטורף כתוצאה מההצלחה האדירה של הסרט. לפי הדיווח, רוגי תרוויח כ-50 מיליון דולר, המורכבים הן ממשכורת והן מבונוסים על הכנסות הסרט. גם במאית הסרט גרטה גרוויג צפויה להרוויח מיליוני דולרים כבונוסים על הצלחת הסרט.

ברבי הכניס עד היום 526.3 מיליו דולר בארצות הברית ועוד 657 מיליון דולר ברחבי העולם, בכך הוא הפך לסרט השני הכי מכניס של אולפי וורנר מאז ומעולם - אחרי "הארי פוטר ואוצרות המוות - חלק 2". הסרט הפך גם למכניס אי פעם שבוים על ידי אישה.

נכון לעכשיו, "ברבי" הוא הסרט השני הכי מצליח של 2023, כשרק "סופר מריו" מקדים אותו עם הכנסות של 1.352 מיליארד דולר. מאחוריהם נמצאים "שומרי הגלקסיה 3", "מהיר ועצבני 10", "ספיידרמן: מעבר לממד העכביש", "בת הים הקטנה" וגם "אופנהיימר", שחצה בסוף השבוע את קו חצי מיליארד הדולרים - הישג מרשים לדרמה היסטורית ארוכה בנושא טעון. גם בישראל החגיגה מורגשת, כשלפי נתוני טוליפ אנטרטיינמנט, המפיצה את הסרט בישראל, צפו בו למעלה מ-400 אלף בני אדם עד לפני שבוע. ב"אופנהיימר", השותף לחגיגה של "ברבי", צפו עד לפני שבוע 200 אלף איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully