וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נזירה לוחמת": הסדרה שבוטלה על ידי נטפליקס תחזור עם טרילוגיית סרטי סיום

16.8.2023 / 10:17

חודשיים אחרי שיוצר "נזירה לוחמת" הודיע שקמפיין המעריצים הצליח להציל את הסדרה אחרי ביטולה בנטפליקס, המפיק הבכיר שלה, דין אינגליש, הודיע אתמול שהיא תשוב עם טרילוגיית סרטים שתחתום את הסיפור

טריילר לסדרה "נזירה לוחמת" של נטפליקס/נטפליקס

הסדרה "נזירה לוחמת" תזכה לספר את המשך הסיפור ככלות הכל, אחרי שבוטלה על ידי נטפליקס. בהודעת וידאו אתמול (שלישי) הודה אחד ממפיקיה הבכירים, דין אינגליש, למעריצים על תמיכתם העזה, וחשף כמה מהפרטים על עתידו של הפרויקט.

כזכור, בחודש יוני, לאחר קמפיין מעריצים ממושך שניסה להשיב לחיים את הסדרה "נזירה לוחמת" בעקבות ביטולה בנטפליקס בתום שתי עונות, אישר יוצר הסדרה שהמאמצים הצליחו והיא ניצלה וצפויה לחזור. בפוסט בטוויטר כתב סיימון בארי: "היום אני שמח לדווח באופן רשמי שבזכות קולותיכם המשולבים, התשוקה והמאמצים המדהימים שלכם - 'נזירה לוחמת' תחזור ותהיה אפית יותר מכפי שניתן לדמיין".

עכשיו חושף אינגליש פרטים נוספים: "אני שמח מאוד להכריז ש'נזירה לוחמת' חוזרת כטרילוגיה של סרטי קולנוע. שוב, טרילוגיה של סרטים עלילתיים. שלושה". הוא הוסיף: "יש אולי אנשים שישאלו, 'האם אפשר להסיק מכך שהולכת להיות השקה של יקום נזירה לוחמת, שעשוי להתרחב לסרטים וסדרות שיתמקדו בדמויות שאנחנו כבר מכירים?' התשובה לשאלה הזו היא כן. ויהיו פרטים נוספים בעתיד".


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רוצים סדרה טובה? זה מה שהכי שווה לראות החודש בטלוויזיה

לפי שעה אין פרטים מעבר לכך, בפרט באיזה אופן ישוחררו הסרטים, האם יגיעו לקולנוע או לשירות סטרימינג כלשהו (לא כל שכן כזה שזמין בישראל). בנוסף, מאחר שבהוליווד יש כרגע שביתת תסריטאים (ושחקנים), העבודה על הסרטים לא יכולה להתחיל בפועל עד שהיא תסתיים. ועם זאת, אלה הן בשורות משמחות למעריצי הסדרה.

"נזירה לוחמת" גוללה את סיפורה של נערה יתומה שמתעוררת בחדר מתים מגלה שיש לה כוחות-על, ושעכשיו היא נושאת ההילה בכת סודית של נזירות ציידות שדים. העונה הראשונה של הסדרה עלתה ביולי 2020 והשנייה בנובמבר 2022, וחודש לאחר מכן היא בוטלה על ידי נטפליקס מפני שנתוני הצפייה התדלדלו בין העונות. למרות זאת, העונה השנייה זכתה לביקורות משבחות, ומרשים מכך - זכתה לציונים מדהימים מהקהל שבכל זאת צפה בה. למעשה, על פי "פורבס" מדובר בסדרת נטפליקס עם ציון הגולשים הכי גבוה ב"רוטן טומייטוז" - 99 אחוזים מצד יותר מ-5000 מצביעים.

האהדה כלפי הסדרה היתרגמה לקמפיין ענק שנועד להציל אותה, כולל שלטי חוצות בעורקי תנועה מרכזיים בהוליווד, עצומה שהשיגה מעל 100 אלף חתימות וקרן תרומות שגייסה מעל 35 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully