וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עוד לא ראינו אותה: סתיו קצין בלי בלונד ואיפור בבית האח

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 19:20

משתתפת "האח הגדול" התבקשה להסיר את האיפור שלה ולחבוש פיאה שחורה שתסתיר את שיערה הבלונדיני. כשהסירה את האיפור ביקשה מהדיירים: "כולם לא להסתכל עליי היום. בכלל". צפו

סתיו קצין, "האח הגדול", לאחר שחבשה פיאה שחורה, מסירה איפור. רשת 13, צילום מסך
סתיו קצין, "האח הגדול", לאחר שחבשה פיאה שחורה, מסירה איפור/צילום מסך, רשת 13

מהופעתה הראשונה ב"האח הגדול", המשתתפת סתיו קצין הבהירה מה המשקל של המראה שלה, כך למשל כשאמרה "יופי דוחה שבת" וכשנלחמה בישיבות תקציב למימון צבע לשיער, ריסים ודבק לציפורניים. כעת, במשימת "הטיול הגדול", התבקשה סתיו להסיר את האיפור שלה ולחבוש פיאה שחורה. כשהסירה את האיפור ביקשה מהדיירים: "כולם לא להסתכל עליי היום. בכלל". ניסיון עידוד מצד אחד המשתתפים, שאמר לה "את יפה כל הזמן", לא ממש עזר. סתיו הודיעה שלא תצפה בפרק הזה כשתשוב הביתה. צפו (מתחת) בקטע מהתכנית שבו סתיו חבשה פיאה שחורה במקום שיערה הבלונדיני והורידה בעצב את האיפור.

אמש (מוצ"ש) הייתה הדחה מפתיעה באח הגדול: הדיירת המרכזית ספיר בורגיל, בת זוגו של הדייר אברהם ואחותו של הדייר שניר, הודחה מבית האח הגדול אחרי 77 יום. בכך היא הגיעה למקום ה-10 העונה. היא הועמדה להדחה מול עדן, דיירת שנכנסה בכניסה השנייה של הדיירים החדשים, ובמפתיע הודחה מהבית. כשנשאלה מי לדעתה צריך להיות הזוכה הגדול של האח הגדול, ענתה: "אני מאד רוצה שאח שלי ומאד רוצה שגם אברהם. אם צריך לבחור זוכה אחד, אז אברהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully