וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גס מדי? השיר "Fat Bottomed Girls" הוסר מאלבום הלהיטים של קווין

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 13:23

הלהיט של להקת הרוק הבריטית האגדית הוסר מאלבום הלהיטים הגדול "Queen Greatest Hits" ולא יופיע בשירות הסטרימינג המוזיקלי לילדים Yoto, מאחר שנחשב על ידי יוניברסל מיוזיק גרופ כגס מדי. מקור בתעשיית המוזיקה: "זה טרלול פרוגרסיבי שירד מהפסים"

הלהיט "Fat Bottomed Girls" ("בחורות עם ישבן גדול", בתרגום חופשי) של להקת הרוק הבריטית האגדית קווין, הוסר מאלבום הלהיטים הגדול "Queen Greatest Hits" בגרסה הדיגיטלית בשירות הסטרימינג המוזיקלי לילדים Yoto, כ-45 שנה מאז ששוחרר לראשונה. על פי יוניברסל מיוזיק גרופ, הוא פשוט גס מדי.

הסינגל, שכתב חבר הלהקה ברייאן מיי, שוחרר בשנת 1978 כבי-סייד של הלהיט "Bicycle Race" והופיע באלבום השביעי של הלהקה "Jazz". נוסף לזה, "Fat Bottomed Girls" הגיע למקום ה-11 במצעד הפזמונים הבריטי ולמקום ה-24 במצעד הבילבורד האמריקאי. בין היתר נכתב במילות השיר, שעוסק בתשוקתו של בחור צעיר לנשים מלאות: "נשארתי לבד עם פאני השמנה, היא הייתה מטפלת שובבה ואישה גדולה. הפכת אותי לילד רע".

מקור מתעשיית המוזיקה אמר ל'הדיילי מייל': "זה שיחת היום של התעשייה. אף אחד לא יכול להבין למה שיר כל כך מהנה ובעל כוונות כה טובות לא יכול להיות מקובל בחברה של ימינו. זה טרלול פרוגרסיבי שירד מהפסים. למה לא להעריך אנשים מכל הצורות והגדלים כמו שהחברה אומרת שאנחנו צריכים, במקום להיפטר מזה?".

למרות שהסירה את השיר מהגרסה הדיגיטלית, באתר Yoto פורסמה אזהרה לגבי השירים הנותרים: "שימו לב שהטקסט בחלק מהשירים הללו מכיל נושאים למבוגרים, כולל התייחסויות מזדמנות לאלימות וסמים. למרות שלא נעשה שימוש בקללות, שיקול הדעת של ההורים מומלץ בעת השמעת תוכן מסוג זה לילדים צעירים יותר או בקרבתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully