וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שעזב את האח הגדול: צפו בפליטת הפה האסורה של אורי נגר

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 21:49

לפני שהחליט לעזוב את בית האח הגדול, תועד אורי נגר חושף מידע מבחוץ על סתיו: "היא חזקה של החיים, היא חזקה רצח". צפו בקטע

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

היום החליט אורי נגר, מהדיירים הבולטים שנכנסו בכניסה השנייה לבית האח הגדול, לפרוש מהתוכנית אחרי 38 ימים. אלא שלפני שהחליט לעזוב את בית האח הגדול, תועד אורי נגר בערוץ 26 חושף בלחש מידע מבחוץ על סתיו, הנחשבת לאחת הדיירות הבולטות בבית האח הגדול: "היא חזקה של החיים, היא חזקה רצח", אמר לבן שיחו. צפו בקטע שרץ ברשתות החברתיות. כזכור, לדיירים שנכנסים בכניסה השנייה אסור לחשוף דבר על מעמדם מחוץ לבית. אגב, זאת לא הפעם הראשונה: נגר כבר רמז בבית האח על כוחה של סתיו מחוץ לבית, והוזהר על ידי האח הגדול.

צפו בקטע

@thebigbroter4 הם דיברו על אמך יכול להיות שספיר הודחה ואז נגר אמר שיכול להיות בכלל הצבא של סתיו #סתיוקצין #נגר #פוריו #אורינגר #האחהגדול2023 ♬ צליל מקורי - לילו?

כזכור, נגר נכנס לבית האח הגדול על תקן "האקס של ספיר בורגיל", אם מחשיבים מערכת יחסים בגיל 15 כזוגיות רצינית. הוא החליט להצמד לסתיו כחלק מהאסטרטגיה שלו, שנחשפה על ידי האח בפני כל הדיירים רק לפני מספר פרקים. על אף שאמר שהוא השאיר את האסטרטגיה מאחור, לא כל הצופים (וגם לא כל הדיירים בבית, כולל סתיו) מיהרו להאמין לו כיוון שהמשיך להצמד לדיירת הבולטת באופן מעורר חשד.

הוא מצטרף ליתר הדיירים שפרשו העונה הזו: גיא איתן שהיה הראשון לעזוב, לין אלפי שפרשה 46 ימים אחרי שהתחילה העונה ובן ויארניק, שהיה השלישי להפעיל את הנוהל ולפרוש מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully