וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא כבר הוזהר על ידי האח: זאת לא הפעם הראשונה שאורי נגר חושף מידע מבחוץ

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 21:27

לפני שהחליט לעזוב את בית "האח הגדול", תועד אורי נגר חושף מידע מבחוץ על סתיו: "היא חזקה של החיים, היא חזקה רצח". כעת מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שבה הוא מספר על חוזקה של סתיו מחוץ לבית האח. בפעם שעברה, כשאמר זאת לאורי, הוא הוזהר על ידי האח הגדול. צפו

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

פליטת פה? אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות התיעוד של אורי נגר בערוץ 26 כשחשף בלחש מידע מבחוץ על סתיו לאחד הדיירים, כעת מסתבר שאורי - שהחליט לפרוש היום מהתוכנית אחרי 38 ימים - כבר חשף בעבר מידע מבחוץ על סתיו ואף הוזהר על ידי האח הגדול.

בקטע שרץ ברשתות החברתיות נראה אורי נגר בשיחה לפני שבועיים עם אורי כהן בפינת העישון, שבה הוא אומר לו: "היא (סתיו) לא מודעת לכמה שהיא חזקה בחוץ". "היא מודעת", עונה לו אורי כהן. "היא מודעת, אבל תמיד יש לה ספק. אולי זה מגיע מחוסר ביטחון, אולי ממיליון דברים אחרים". לאחר שהשניים מסיימים את שיחתם, פונה אל אור נגר האח הגדול ואומר לו: "אורי, לא לדבר על דברים שקשורים לבחוץ". "לא דיברתי", השיב נגר. "רמזת", מבהיר לו האח. "אוקיי", עונה נגר.

הנה הקטע מלפני שבועיים:

והנה הקטע מהיום:

@thebigbroter4 הם דיברו על אמך יכול להיות שספיר הודחה ואז נגר אמר שיכול להיות בכלל הצבא של סתיו #סתיוקצין #נגר #פוריו #אורינגר #האחהגדול2023 ♬ צליל מקורי - לילו?

היום החליט אורי נגר, מהדיירים הבולטים שנכנסו בכניסה השנייה לבית "האח הגדול", לפרוש מהתוכנית אחרי 38 ימים. אלא שלפני שהחליט לעזוב את בית "האח הגדול", תועד אורי נגר בערוץ 26 חושף בלחש מידע מבחוץ על סתיו, הנחשבת לאחת הדיירות הבולטות בבית "האח הגדול": "היא חזקה של החיים, היא חזקה רצח", אמר לבן שיחו. צפו בקטע שרץ ברשתות החברתיות. כזכור, לדיירים שנכנסים בכניסה השנייה אסור לחשוף דבר על מעמדם מחוץ לבית.

כזכור, נגר נכנס לבית "האח הגדול" על תקן "האקס של ספיר בורגיל". הוא החליט להיצמד לסתיו כחלק מהאסטרטגיה שלו, שנחשפה על ידי האח בפני כל הדיירים רק לפני מספר פרקים. על אף שאמר שהוא השאיר את האסטרטגיה מאחור, לא כל הצופים (וגם לא כל הדיירים בבית, כולל סתיו) מיהרו להאמין לו כיוון שהמשיך להיצמד לדיירת הבולטת באופן מעורר חשד.

הוא מצטרף ליתר הדיירים שפרשו העונה הזו: גיא איתן שהיה הראשון לעזוב, לין אלפי שפרשה 46 ימים אחרי שהתחילה העונה ובן ויארניק, שהיה השלישי להפעיל את הנוהל ולפרוש מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully