וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מתכוון להתקרבן": דניאל גרנט מוציא אלבום חדש

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 9:02

המוזיקאי דניאל גרנט - בנם של מאמן הכדורגל אברהם גרנט ואשת התקשורת צופית גרנט - הוציא השבוע את אלבום הכורה שלו "תפקיד רציני בעולם". בריאיון לאיריס קול ב-103fm שיתף גרנט בתהליך היצירה ובהתרגשות הגדולה עם צאת האלבום

המוזיקאי דניאל גרנט - בנם של מאמן הכדורגל אברהם גרנט ואשת התקשורת צופית גרנט - הוציא השבוע את אלבום הכורה שלו "תפקיד רציני בעולם". בריאיון לאיריס קול ב-103fm שיתף גרנט בתהליך היצירה ובהתרגשות הגדולה עם צאת האלבום.

בהתייחסו לשיר "עוד כותרת", שמספר על הכותרות הלא תמיד נכונות אליהן זכתה משפחתו, אמר: "זה יכול להישמע ממקום כועס, יש שם דברים כואבים, אבל בגדול זאת המציאות שלי ואני לא מנסה לצייר אותה לטוב ולרע - לא התכוונתי להתקרבן. ההפך, אני רוצה להראות שהכל טוב".

בריאיון לוואלה! תרבות לאחר צאת שירו הראשון סיפר גרנט: "גדלתי בבית שבו שמועות וכותרות היו דבר נורא רגיל. במיוחד בגיל יותר צעיר. זה היה פשוט דבר שקורה, חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ושל אחותי. פעם ברחתי מזה וכביכול התנצלתי על כל מיני דברים. אז כתבתי על זה שיש עוד שמועה ועוד שמועה ועוד שמועה ועל דרך ההתמודדות והאם זה מעניין או לא מעניין ואם זה מעניין אז עד כמה זה מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully