וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בירוחם על פאר טסי: "הופיע 38 דקות בלבד. איזה תסכול, איזה ביזיון"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 11:03

"שלושים ושמונה ועוד קצת" הם לא רק מילים משיר של פאר טסי אלא גם מספר הדקות של ההופעה הקצרה שקיים הזמר שלשום בירוחם, שהובילה לכעסים בקרב תושבים רבים וגם מצד המתנ"ס המקומי, שהשתתף במימון ההופעה: "ההופעה התקצרה בניגוד להסכם שנחתם מול האמן"

פאר טסי פרסי אקו"ם. ראובן קסטרו
פאר טסי בטקס פרסי אקו"ם/ראובן קסטרו

"שלושים ושמונה ועוד קצת" הם לא רק מילים מהשיר "38" של פאר טסי אלא גם מספר הדקות של ההופעה הקצרה מהצפוי שקיים הזמר שלשום (ראשון) בגן הראשונים בירוחם. בעקבות ההופעה הקצרה, התעוררו אכזבה וכעס בקרב תושבים רבים וגם בקרב המתנ"ס המקומי, שהשתתף במימון ההופעה לצד המועצה המקומית, וטען כי ההופעה של הזמר "התקצרה בניגוד להסכם שנחתם מול האמן".

התושבים הביעו את מורת רוחם ברשתות החברתיות. תושבת בשם חן כתבה בפייסבוק: "38 דקות פאר טסי הופיע, הופעה בתשלום! אין לי מילים"; מוריה כתבה: "הייתה הופעה ממש יפה רק חבל שזה היה קצר מדי. מאכזב"; ליז כתבה "הופעה בתשלום צריכה להיות מכובדת ומכבדת. 38-40 דקות זה כדי לסימן וי ולברוח. חבל"; ורז כתב "ביזיון". עם זאת, כמה תושבים ציינו כי לאור העובדה שההופעה היתה בעלות מסובסדת לתושבי ירוחם - 50 שקלים - אין להם תלונות באשר לאורכה.

גם מטעם מתנ"ס ירוחם הובעה אכזבה על אורך ההופעה של פאר. בהודעה שפרסם אמש נמסר: "חשוב לנו להגיד שאנחנו מתוסכלים יחד אתכם על ההופעה שהתקצרה בניגוד להסכם שנחתם מול האמן. הנושא בטיפול".

טרם התקבלה תגובתו של טסי.

  • עוד באותו נושא:
  • פאר טסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully