וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שביתת השחקנים: "חולית 2" נדחה לאביב 2024

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 10:47

דז'ה-וו לימי הקורונה: בעקבות שביתת השחקנים, לוח הפצת הסרטים ממשיך להתרוקן. "חולית 2", שהיה אמור להיות אחד הלהיטים הגדולים של הסתיו הקרוב, נדחה לאביב 2024

טריילר הסרט "חולית"/טוליפ מדיה

דרמה בהוליווד: אולפני וורנר הודיעו היום (שישי בבוקר שעון ישראל) על דחיית ההפצה של "חולית 2", שהיה אמור להיות אחד מן הסרטים הגדולים של הסתיו הקרוב. הסרט היה אמור לעלות ברחבי העולם וגם בישראל בתחילת נובמבר 2023, אבל נדחה ל-15 במרץ 2024. הדבר גרר דחיות נוספות: Godzilla x Kong: The New Empire"" שהיה אמור לעלות באמצע מרץ, יעלה באמצע אפריל. "Lord of the Rings: The War of the Rohirrim from" שהיה אמור לעלות באפריל 2024 יעלה בדצמבר 2024.

סיבת הדחייה היא כמובן שביתת השחקנים, שמונעת מכוכבי הסרט לקדם אותו. מדובר בין השאר בטימותי שאלאמה וזנדאייה, ש"Challengers" בכיכובה כבר נדחה מסיבות דומות.

מתוך הסרט "חולית 2". טוליפ מדיה,
נתראה באביב מתוך "חולית 2"/טוליפ מדיה

"חולית 2" הוא הפרויקט הגדול עד כה שנדחה בעקבות השביתה, ודחייתו היא מכה קשה למעריצים של הסרט הקודם, שהיה להיט ענק ומוערך ועורר הרבה סקרנות לקראת ההמשך, וגם כמובן לבעלי האולמות ולתעשייה כולה. אך יש גם חדשות טובות: בשלב זה, אולפני וורנר לא מתכוונים לדחות את שלושת הסרטים הגדולים שאמורים לצאת בדצמבר, "וונקה", גם הוא בכיכובו של טימותי שאלאמה; המיוזיקל "הצבע ארגמן", שאמור להיות אחד המתמודים המרכזיים לאוסקר, והפרק החדש בסדרת "אקוומן". כמו כן, הם מחויבים להפצה קולנועית ולא מתכננים להוציא אף אחד מהם ישירות בסטרימינג.

  • עוד באותו נושא:
  • חולית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully