וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהורם גאון תוקף את אהוד ברק: "מנסה לגרום לנו לקרוס ולהישבר כדי להושיע אותנו"

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 11:43

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב חתן פרס ישראל והזמר כי אנחנו הקורבן של ברק וכי הוא מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה: "אנחנו הקורבן ש'הלשעבר' הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, כדי לבוא ולהושיע מקריסה"

כנס עיתון הארץ בנושא המהפכה המשפטית בהשתתפות אהוד ברק/הארץ

יהורם גאון נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב חתן פרס ישראל והזמר כי אנחנו הקורבן של ברק וכי הוא מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה.

"יש ראש ממשלה 'לשעבר' שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה להושיע אותה, להציל אותה מעצמה", כתב גאון מבלי לנקוב בשמו של ברק. "ויש חולִי בשם 'תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח' שזוהי תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה, אשר עיקר ביטויה בכך, שאדם גורם בכוונה לפציעה או למחלה של אדם אחר, במטרה שניסיונות ההצלה שלו יעידו על טוב ליבו ומסירותו של הפוצע.

"הלוקה בתסמונת 'מינכהאוזן באמצעות שליח', הוא בדרך כלל הורה או בן זוג, לפעמים כמו במקרה שלנו זה ראש ממשלה לשעבר. ברוב המקרים הלוקה בתסמונת גורם למחלה גופנית אצל הקורבן, בהזרמת חומר מסוכן לדמו, ואז הוא מריץ אותו לבית חולים כדי להצילו. אם לא הבנתם עדיין, אנחנו הקורבן, ש'הלשעבר' הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה".

גאון, אשר הביע בשנים האחרונות דעות שמזוהות עם מחנה הימין ועם נתניהו, תקף לפני חמישה חודשים במילים חריפות את ממשלת הימין ואת הצעדים והחוקים שהיא מקדמת. "מעולם לא יצאה מנהיגות מנצחת במהירות כזאת לממש את הבטחותיה לציבור שלה, כמו איזה ילד ששמו לפניו סיר של סוכריות והוא ממלא את פיו בכל מה שמנעו ממנו שנים", כתב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו. "שר אחד סוגר את התאגיד, בבריאות מבטלים את המס על המשקאות המתוקים, בחקלאות מבטלים מכסים על ייבוא מחו"ל. הכול עכשיו, מהר פן נאחר, פן מחר אי אפשר יהיה כבר. בשביל מה כל החוקים הלא חשובים האלה עכשיו, כשהארץ בוערת וכל חוק הופך עוד זרד למדורה. אולי תירגעו כבר? היו בחירות. תתחילו להאמין שאתם בשלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully