וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עוד מלקק את הפצעים": יפתח קליין על הפרויקט שהתפוצץ

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 10:46

השחקן סיפר בראיון לאיריס קול ב-103fm על פועלו בימים אלה, פרויקט גדול שהותיר "מפח נפש ענק" וגם מתח ביקורת על המתרחש במדינה: "ההזדהות הפוליטית שנוצרה פה היא קיצונית, מטורפת ולא מוצדקת"

השחקן יפתח קליין ("השוטר", "אמא ואבאז"), שמככב בימים אלה בהצגה "ערב שקופיות" אותה כתב וביים, סיפר בשיחה עם איריס קול ב-103fm על פועלו בימים אלה ומתח ביקורת על המצב במדינה. "אני הולך להפגנות, אולי לא מספיק, אבל אני חושב שרוב עם ישראל רק רוצה לחיות בשלום אחד עם השנייה. ההזדהות הפוליטית שנוצרה פה היא קיצונית, מטורפת ולא מוצדקת".

עוד סיפר קליין על החותם שהותיר אחריו פרויקט גדול שעבד עליו ולא יצא לפועל: "לפני שנה היה את פרויקט חיי שעבדתי עליו כמעט תשע שנים מהחיים שלי של פיתוח ועבודה, הוא הגיע כמעט לכדי מימוש ואז הוא התפוצץ ונשרף. היו מעורבים בכך אנשים שעלה להם האגו לראש, וכל הדבר הזה התרסק. זה היה מפח נפש ענק, מאז אני עוד מלקק את הפצעים".

בין היתר קליין גם סיפר על ההצגה בהובלתו: " אנחנו מתבגרים על הבמה יחד עם ההצגה, והיא רק הולכת וממריאה. זה על זוג שהתאהב, ואז החיים הבוגרים שהביאו איתם לחץ גרמו לזוג להתרחק. זו סוג של התבוננות פנימית מעיניו של גבר על התקופה הזאת בחיים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully