וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקרה זו הייתי אני שנקלעתי לסיטואציה. יש מצב שזה לא היה עובד לשניר עם אף אחת"

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 13:32

אחרי הפרידה משניר רגע לפני שלב ההחלטות ב"חתונה ממבט ראשון", מספרת מור רדמי כמה נפגעה ממנו ("לא פשוט לראות מישהו שאומר שהוא לא רוצה לנשק אותך") ומדברת על רגעי הבכי שלא צולמו, הרצון לילדים, בן הזוג החדש ומסכמת: "לדעתי שניר מתחרט שהוא הלך לתוכנית". ריאיון

חתונה ממבט ראשון: יוסי וחן בדרך לחופשה רומנטית/קשת 12
"יש לי גם הקלה לראות שזה נגמר. אני חוויתי את זה בחיים האמיתיים, היו שם רגשות אמיתיים, הכול היה אמיתי. לחוות את זה מחדש על המסך לא היה לי פשוט. זה דברים שחוויתי והיו לי קשים"

מור רדמי לא מצליחה להתרגל לכוכבות הפתאומית שלה בעקבות השתתפותה ב"חתונה ממבט ראשון". "בכל פעם מחדש אני המומה מהתגובות שאני מקבלת", היא אומרת בריאיון לוואלה! תרבות. "רגע לפני שבאתי לריאיון אצלך עצרתי לקנות קפה ועצרו אותי שם ארבעה אנשים שונים והחמיאו לי. בכל פעם מחדש אני מופתעת מזה, אנשים שופכים את הלב בפניי, אי אפשר להתרגל לזה".

אז עכשיו לפחות את יכולה גם לדבר בחופשיות על כך שאת ושניר לא ביחד. יש תחושת הקלה?

"חד משמעית. בטבע שלי אני בן אדם פתוח, אותנטי ואומר את הכול, אז לא להגיד את זה היה לי קשה. יש לי גם הקלה לראות שזה נגמר. אני חוויתי את זה בחיים האמיתיים, היו שם רגשות אמיתיים, הכול היה אמיתי. לחוות את זה מחדש על המסך לא היה לי פשוט. זה דברים שחוויתי והיו לי קשים. אני סגרתי אותם ושמתי מאחוריי - ועכשיו הם נפתחים שוב. זה מגרד שוב פעם מחדש את אותה אי נעימות שהרגשתי אז, מה עוד שזה נפתח מול כל המדינה, נפתח כשלא כולם רואים את הכול, ונפתח בשלל ורסיות. זה לא פשוט, אבל אני שמחה שזה נגמר. זו הקלה".

וחוץ מהקלה הרגשת עוד דברים?

"בטח. גם תסכול, החמצה, אכזבה. הכול. גם כלפיו, גם כלפיי, גם כלפי הסיטואציה. יצאתי מאזור הנוחות, נורא התאמצתי ואז אמרתי 'מספיק'. ניסיתי וניסיתי וניסיתי, ואז התוצאה מכל זה שהאינסטינקים שלי היו מדויקים והקולות הפנימיים שלי היו מדויקים".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
תחושת הקלה. מור רדמי/ראובן קסטרו
"אני נורא רציתי את היומיים האלה של ההחלטות. אמרתי לעצמי שהרווחתי אותם ביושר, לשבת באמת ולחשוב בלי מצלמות ורעש. זה מה שהרגיז אותי. הרגשתי שלקחו לי את היומיים האלה ואותם נורא רציתי"

מור רדמי (34) ושניר שלו (36) היו אחד הזוגות הבולטים והמעניינים בעונה של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12). מהרגע הראשון שנפגשו מתחת לחופה, שניר לא הצליח להימשך למור (ואף אמר שם "היא לא מספיק יפה" לאחד מחבריו) אך עשה מאמצים להיפתח ולייצר קליק רומנטי ביניהם. מור לא ויתרה ולו לרגע, עד שבפרק ששודר ביום שבת הם החליטו להפריד כוחות - ארבעה ימים בלבד לפני שלב ההחלטות.

אז ההזמנה למסיבת הסיום של הזוגות ערערה אתכם?

"התלבטנו עוד ערב לפני כן אם ללכת לאירוע הזה או לא. לא הצלחנו להגיע להחלטה כי מצד אחד ידענו על הקשיים שלנו, ידענו שאנחנו לא הכי זוגיים, אבל מצד שני אתה רוצה לסיים את מה שהתחלת. עברת כברת דרך עם אדם שבסך הכול כיף לך איתו, אז אתה רוצה לחגוג, אתה רוצה גם להגיע לסוף, אתה רוצה לסיים בטוב. בסופו של דבר, עדיין התלבטנו אם ללכת. הוא נתן לי להחליט אם ללכת או לא, הסתכלתי על הסיטואציה מהצד, אמרתי 'אנחנו לא זוג, אין פואנטה ללכת לאירוע זוגות'. זה מה שקרה. ואז התחלתי לארוז. הנגזרת הישירה של זה היא 'נפרדים'".

מה היה בשיחה שלא צולמה, כמה ימים לפני כן, שבה דיברתם על הסטטוס שלכם?

"כמה ימים לפני זה הייתה לנו שיחה שבה אמרנו 'טוב, זה כנראה לא יעבוד רומנטית, אז בוא נישאר בשביל הפאן ובלי מכבשי הלחץ והציפייה', ואולי משם איכשהו תבוא הישועה. אבל ביום של אירוע הזוגות הבנו שמספיק".

אז למה לא חיכיתם עוד ארבעה ימים לשלב ההחלטות?

"שניר היה במקום קצת אחר ממני. מספיק זה מספיק".

הרגיז אותך שהוא לא רצה ללכת למסיבת הסיום?

"הוא אמר לי 'אולי לא נלך?', ואני רציתי. הוא רצה לכבד את מה שאני רוצה. זה לא הרגיז אותי. כל אחד היה במקום רגשי אחר עם עצמו, גם הכל נעשה אצלנו בהמון הבנה וכבוד הדדי. כל אחד השתדל לא לפגוע בשני. לא היו עצבים ובסוף, איך שלא תסתכל על זה, זה לא היה זה. אני נורא רציתי את היומיים האלה של ההחלטות. אמרתי לעצמי שהרווחתי אותם ביושר, לשבת באמת ולחשוב בלי מצלמות ורעש. זה מה שהרגיז אותי. הרגשתי שלקחו לי את היומיים האלה ואותם נורא רציתי. יכול להיות שהייתי אומרת 'לא' בסוף אותם יומיים, יכול להיות שהייתי אומרת 'כן', אבל נורא הרגשתי שהרווחתי אותם ביושר. ברור שבסופו של דבר זה לא היה משנה כלום".

אחרי פרק הפרידה חטפת ביקורת ברשתות. כתבו שיצאת קצת מביכה, שלא הבנת רמזים, שלא הסכמת לשחרר. הביך אותך לראות את הפרק?

"לא, לא ממש הובכתי. לא היה לי כיף לראות את הפרק אבל אני עדיין עומדת על כך שלא הייתי עושה שום דבר אחרת בעונה הזו".

גם כשהוא אומר לך 'בואי נגיד כבר עכשיו 'לא' - ואת מסרבת להבין?

"שמע, אתה רואה נקודה אחת מתוך שיחות ארוכות. אני כבר לא זוכרת הכול. כנראה היו עוד דברים שנאמרו ולא שודרו".

צבט קצת בלב לראות את שניר אומר בפרק שהוא חש הקלה אחרי שזה נגמר?

"לא, כי גם לי הייתה הקלה. לשנינו הייתה הקלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
אין פואטנה ללכת לאירוע זוגות. מור רדמי/ראובן קסטרו
"כשהוא אמר שאני 180 מעלות הפוך מהטעם שלו. אלו לא היו דברים נעימים לצפייה. מצד שני ראיתי כמה הוא משתדל בשביל שזה יעבוד לו. הוא נורא רצה לרצות, אי אפשר לקחת לו את זה. הוא נורא השתדל, הוא נורא ניסה לגרום לזה לקרות בשבילו. הוא עשה את הכי טוב שהוא יכול"

כשאת רואה את עצמך על המסך ואת נחשפת לדברים ששניר אמר, מה את מרגישה?

"זה לא כיף. זה לא פשוט לראות מישהו שאומר שהוא לא נמשך אליך או לא רוצה לנשק אותך. אבל סגרתי את זה, שמתי את זה מאחוריי".

אבל הפרקים משודרים עכשיו, את לא באמת יכולה לשים את זה מאחורייך.

"כשהיינו יחד, היה לנו סופר כיף וסופר חברי. אולי זו הייתה הבעיה, שזה היה חברי מדי. היה שם צחוק והיה שם שיח אז כשאני רואה את זה מהצד אני רואה פתאום דברים גם בתגובות שלי וגם בשפת הגוף שלי. גם אצל שניר. אני חושבת שניסינו מאוד להגן אחד על השנייה".

כשצפית בפרקים בבית, היו דברים שראית ששניר אמר או עשה שהכעיסו אותך?

"כן. כשהוא אמר 'היא לא נראית מספיק טוב' בחתונה. זה היה מבאס. וגם לשמוע את השיחה שלו עם רונן במפגש זוגות, או בכלל לשמוע את הדברים שהוא אמר לבנים במפגש זוגות".

כשפתאום הוא פתח עליך.

"כן, כשהוא אמר שאני 180 מעלות הפוך מהטעם שלו. אלו לא היו דברים נעימים לצפייה. מצד שני ראיתי כמה הוא משתדל בשביל שזה יעבוד לו. הוא נורא רצה לרצות, אי אפשר לקחת לו את זה. הוא נורא השתדל, הוא נורא ניסה לגרום לזה לקרות בשבילו. הוא עשה את הכי טוב שהוא יכול. היו כל כך הרבה שיחות בינינו, ודשנו בזה מכל כיוון אפשרי, הרי מערכות יחסים קודמות שלו התחילו בידידות. הדיבור היה 'תישארי'. הוא ראה בי דברים טובים, אני ראיתי בו דברים טובים, שנינו ראינו דברים שאנחנו מאחלים לעצמנו בבני זוג. היינו רציונליים בקטע מעצבן, רציתי להוריד לנו כאפה. לא היינו זוג, אבל אתה רואה כל כך הרבה דברים טובים ואתה לא רוצה ללכת כל כך מהר. אתה יודע שעד כה עזבת ויש סיבה שאתה עדיין רווק, אז החלטתי לבחון את זה".

בחיים האמיתיים שלך היית חותכת מיידית?

"חד משמעית. פה באתי ללכת לאקסטרים, להתגמש הכי הרבה שרק יכולתי".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
לא פשוט לראות מישהו שאומר שהוא לא נמשך אליך. מור רדמי/ראובן קסטרו
"באתי כל כך מוכנה לדבר הזה, עשיתי הכנות, לא יצאתי עם אף אחד, באתי נקייה, מלאה באנרגיות, ואז לא הלך לי. לא כי זה שניר, אלא כי כל הדבר הזה לא הלך. נורא בניתי על השידוך שהוא יצלח ושתצא לי ממנו מערכת יחסים, אבל זה לא קרה. בלי קשר לאדם הספציפי שהביאו לי"

בזמן הצילומים לא חששת מה יגידו עליך? לא פחדת שתצטיירי כאדם הדחוי?

"בטח, ברור שהיו לי מחשבות כאלה. כשאתה הולך לחתונמי, אתה לוקח את כל זה בחשבון. זה חלק מהשקלולים שאתה עושה עוד לפני שאתה הולך לאודישנים. אמרתי לעצמי שאהיה כנה ושאהיה הכי טובה שאני יכולה להיות ואתה בונה על זה שהזיכרון הלאומי של עם ישראל הוא מאוד קצר".

היו במהלך העונה הרבה תגובות כועסות כלפי שניר. היה קשה לאנשים לתפוס את הפער הזה בין כמה שאת יפה ומוצלחת לבין כמה שהוא לא נמשך אליך. ממש כעסו עליו שהוא לא נמשך אליך.

"זו ההוכחה הכי טובה לכך שכולם בני אדם. לא משנה מי אתה או מה אתה ולא משנה איך אתה נראה. כולנו אנושיים, כולנו חווים דחייה, זה קלאסי, יש לזה קטע".

אבל זה לא פגע בך שזה נפל דווקא עליך מכל הבנות של העונה?

"זה לא פגע בי כמו שזה ביאס אותי. באתי כל כך מוכנה לדבר הזה, עשיתי הכנות, לא יצאתי עם אף אחד, באתי נקייה, מלאה באנרגיות, ואז לא הלך לי. לא כי זה שניר, אלא כי כל הדבר הזה לא הלך. נורא בניתי על השידוך שהוא יצלח ושתצא לי ממנו מערכת יחסים, אבל זה לא קרה. בלי קשר לאדם הספציפי שהביאו לי".

בטח ובטח כשזו עונה שנראית לפחות מוצלחת מבחינת השידוכים.

"נכון, התבאסתי על זה, אבל אז אמרתי לעצמי שאני מיוחדת מהצד השני. ניסיתי לראות את הייחוד בסיטואציה הזו".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
באתי כל כך מוכנה ונקייה. מור רדמי/ראובן קסטרו
"אני חושבת שכל הסיטואציה הייתה לשניר קשה מלהכיל, הוא אדם נורא פרטי, והיה לו קשה להתמוד עם הסיטואציה. במקרה זו הייתי אני שנקלעתי לסיטואציה. יש מצב שזה לא היה עובד לו עם אף אחת אחרת"

את ושניר בקשר?

"כן, קשר חברי".

דיברתם אחרי התוכנית על מה שהיה?

"היו לנו שיחות מורכבות אחרי התוכנית אבל בסופו של דבר זה קם ונפל על כך שהיינו חברים, וכמה שניסינו לזה לגרום לקרות, זה לא קרה, והיינו הכי כנים אחד עם השנייה, ויש המון כבוד הדדית והמון הערכה ואנחנו עד היום תומכים אחד בשנייה".

התעמתת איתו על מה שהוא אמר לבנים במפגש זוגות, על כך שאת ההפך הגמור מהטעם שלו?

"מה יש להתעמת איתו על זה? עניין המשיכה נאמר לי בהרבה ורסיות אחרות, אז זה לא היה לי חדש, אלא פשוט במילים אחרות. אין לי מה להתעמת איתו, זה גם בסדר לא להימשך לבן אדם. אתה יודע כמה פעמים אני לא נמשכתי לאנשים אחרים?".

היו תגובות מעליבות שקיבלת?

"אני ממש משתדלת לא לקרוא טוקבקים, אבל לפעמים אני רואה שכותבים שם 'הוא מוציא אותה מושפלת', 'הוא יוצאת נואשת'. אני לא מתחברת לזה בשום צורה. אני לא מושפלת ולא נואשת".

איך זה? את חסינה מהדברים האלה? את לא נפגעת ובוכה אחרי ששודרו הפרקים בכיכובך?

"נכון, אבל הכי קל זה לקום וללכת. אני חושבת שכל הסיטואציה הייתה לו קשה מלהכיל, הוא אדם נורא פרטי, והיה לו קשה להתמוד עם הסיטואציה. במקרה זו הייתי אני שנקלעתי לסיטואציה. יש מצב שזה לא היה עובד לו עם אף אחת אחרת".

הוא בא נעול מדי? תקוע?

"לא. הוא עשה כמיטב יכולתו, הוא נורא רצה. הוא באמת האמין במאץ'. אנחנו עוברים תהליך סופר יסודי, אז הוא נורא רצה ונורא האמין בזה, וזה נורא תסכל את שנינו שזה לא עבד. שנינו יודעים כמה עמלנו כדי להגיע לדבר הזה, ובגלל זה גם אף אחד לא מיהר ללכת. בסופו של דבר, זה חודש וחצי. זה לא המון זמן. אתה גם מחפש ושואל למה שידכו לך את האדם הזה כי בטוח יש המון סיבות. אף אחד לא מיהר ללכת, בטח ובטח כשהיה לנו יותר טוב מאשר לא טוב. שנינו נגיד לך את זה".

כשאת רואה את מה שקרה בדיעבד, את מתחרטת שלא קמת מוקדם יותר ועזבת?

"לא, אני עומדת מאחורי כל מה שעשיתי, ואם הייתי צריכה לעבור את זה שוב - כנראה שהייתי עושה בדיוק אותו דבר, העתק-הדבק. אני יודעת שאני ניסיתי כל מה שיכולתי כדי לגרום לדבר הזה להצליח וכנראה שהייתי משכפלת את זה".

כלומר היית מתעקשת להישאר שם פעם אחרי פעם גם כשאת צופה בזה בדיעבד?

"כן, חד משמעית".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
באה עם כלים חדשים לזוגיות החדשה. מור רדמי/ראובן קסטרו
"התחלתי לצאת עם מישהו. זה טרי מאוד, בן כמה שבועות בלבד. לא מתחשק לי שכל עין הציבור תהיה על הדבר הזה, לכן אני מעדיפה כמה שפחות לחשוף מידע עליו"

באחרונה התחילה מור לצאת עם בחור, שאת פרטיו היא מסרבת לחשוף. "כן, התחלתי לצאת עם מישהו", היא אומרת ומחייכת. "זה טרי מאוד, בן כמה שבועות בלבד. לא מתחשק לי שכל עין הציבור תהיה על הדבר הזה, לכן אני מעדיפה כמה שפחות לחשוף מידע עליו".

את באה עם כלים חדשים לזוגיות החדשה הזו?

"חד משמעית. אני לוקחת את הזמן בלי לחץ".

אם היו משדכים לך את אחד הבנים האחרים בחתונמי, זה היה עובד עם מישהו מהם?

"לא, לא. נורא הבנתי את השידוך עם שניר".

את קוראת את כל הצחוקים שכותבים על שניר ועליך בפייסבוק? למשל את השירים שאורי גרוס כותב?

"כן, שולחים לי. אני קוראת הכול. אני חולה על אורי גרוס".

את הטורים שאופיר סגרסקי כותבת אצלנו בוואלה! תרבות את קוראת?

"רק כששולחים לי. אני לא יושבת לחפש. אני מפחדת".

מה זאת אומרת, את לא מגגלת את עצמך?!

"לא. הבחור שאני יוצאת איתו גיגל אותי. הייתי מופתעת. שאלתי אותו 'מה, אני בגוגל?! איזו הזייה'".

לפני הזוגיות איתו, אני מניח שהתחילו איתך בטירוף.

"כן, מאז שהתוכנית עלתה, התחילו איתי הרבה. בדרך כלל באינסטגרם".

ואלו שמתחילים איתך גם יורדים על שניר?

"היה הכול מהכול שם".

מה הגבת למי שהתחיל איתך?

"כתבתי להם שאני לא יכולה לחשוף את הסטטוס הזוגי שלי".

ובכל זאת, את כבר כמה שבועות בזוגיות, כלומר חשפת את הסטטוס הזוגי שלך בפני מישהו.

"הייתי מוכנה לצאת רק עם אנשים שמגיעים דרך צד ג' משותף. רק מי שמגיע עם המלצות וערבים זרמתי עם זה".

תגידי, מה הסיפור עם הכביסה של שניר? הוא באמת לקח קשה את המגבות שהנחת על האסלה ההפוכה?

"אגב, הוא זרק לכביסה את כל המגבות שהיו על האסלה. אמרתי לו 'מילא היית זורק את זו שנגעה באסלה, למה את כולן זרקת?'. אז הוא אמר 'צודקת, לא חשבתי על זה'. כן, הוא אוהב שנקי. זו גם הסיבה למה כל כך כיף להיות בדירה שלו. כל כך נהניתי להיות שם, נקי ומסודר. מריח טוב".

והרגשת בנוח שם?

"בהתחלה התנהלתי בזהירות. הוא גם היה זורק הערות בהתחלה. הוא אמר לי 'אני יודע שאני זורק הערות ואולי אני מעצבן, אבל את לא חייבת להתייחס אליהן', ואז כבר הרגשתי יותר משוחררת. זרמתי עם שניר. מה שבאמת לא הפריע לי לעשות, עשיתי. איפה שזה יושב לי על משהו מהותי, אני לא אשנה את דרכיי. אבל פה זה לא היה מהותי. בן אדם צריך לבחור את הקרבות שלו".

את באמת חשבת שהוא נראה כמו עמוס תמם?

"באמת חשבתי ככה בהתחלה".

ובסוף לא.

"הן פרסונות אחרות קצת. בסוף האופי משפיע על המראה שלך".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
רואים את כל הרגשות שלי על פניי. מור רדמי/ראובן קסטרו
" לא רואים את זה, אבל אני בכיתי המון בתוכנית. אני יודעת שאני נראית לפעמים קולית ועם שריון, אבל אני מקבלת חבטות בדרך וזה משפיע עליי"

מה הפתיע אותך כשראית את עצמך על המסך?

"גיליתי שרואים את כל ספקטרום הרגשות שלי על הפנים שלי. אני לא כולה להסתיר את מה שאני מרגישה וזה קטע לראות את עצמי על המסך. גיליתי כמה שאני גרועה בפוקר פייס".

ראו את זה בעיקר ברכב בחזרה ממפגש הזוגות. היית שם שבורה. זה היה הקטע שהיה הכי קשה לך רגשית?

"כן, השיחה הזו והפרק אצל גלעד, שבה שניר אומר שככל שעובר הזמן קטנים הסיכויים לחיבור בינינו".

נראה היה שבאמת אסימון כלשהו נפל לך שם.

"כן, כי זה גם פעם ראשונה ששמעתי את זה. אני זוכרת שישבתי שם ושאלתי את עצמי 'מה אני עושה פה'. ואחר כך בכיתי. לא רואים את זה, אבל אני בכיתי המון בתוכנית. אני יודעת שאני נראית לפעמים קולית ועם שריון, אבל אני מקבלת חבטות בדרך וזה משפיע עליי. בכיתי שם בסיטואציה הזו אחרי השיחה עם גלעד. זו הייתה סצנה ארוכה, היינו שם המון זמן, ואמרתי לו כמה פעמים שאני רוצה ללכת הביתה והוא לא רצה שאני אהיה לבד. אמרתי לעצמי שאני רגילה בסיטואציות כאלה ללכת הביתה, אז כדאי שאעשה מה שלא הייתי עושה. כל פעם חזרתי לקטע הזה של לעשות את ההפך ממה שהייתי עושה בחוץ. זה היה הקו שהנחה אותי".

למרות כל החבטות, את ממשיכה להישאר ואת לא מתחרטת שלא עזבת.

"נכון. כמה פעמים בחיים שלך אתה בכזו סיטואציה קיצונית?".

כמה המצלמות השפיעו עליך?

"הייתי מודעת מאוד. לא התרגלתי לעולם אליהן, ונראה לי שגם שניר. אתה הרבה יותר שמור כשיש מצלמה סביבך, בטח ובטח כשאתה בסיטואציה שהיא לא זורמת. אתה יותר מחושב".

חתונה ממבט ראשון חתונמי. קשת 12, צילום מסך
היה מוותר על חתונמי. שניר/צילום מסך, קשת 12
"אני חושבת שהרווחתי זוויות חדשות, כישורים חדשים. פעם הייתי מרגישה שאם בקטנה לא עובד לי, אז הייתי חותכת. היום אני עוצרת, נושמת, בוחנת, משתהה, למרות שאולי בהתחלה משהו לא עובד לי. היום אני בוחנת לעומק"

למה באת לתוכנית?

"אני בת 34, עברתי פרידה קשה אחרי שהייתי בטוחה שזה זה. היה לי מאוד קשה להתאושש ממנה ולא הצלחתי להיתפס על אף אחד אחר. הייתי צריכה כאפה רצינית, איזו עזרה מקצועית, שיביאו לי מישהו שמתאים לי לפי מדע. בכל פעם דחיתי על הסף את הרעיון ללכת ל'חתונמי' בגלל החשיפה והפחד, אבל בסופו של דבר אתה אומר - החיים שלי די סבבה, מה אני צריכה את השינוי הזה? אבל ישבתי והצבתי חסרונות מול יתרונות והחלטתי בנקודה ההיא של חיי שאני יותר רוצה את זה מאשר לא רוצה את זה".

יש כאלה שהיו בחתונמי ונפגעו מהחוויה.

"נכון, אבל היו כאלה שבזכות התוכנית מצאו בן זוג. יואנה בסופש זוגות אמרה 'אם לא ייצא לי פה זוגית, יהיו לי הרבה הצעות אחרות'".

גם כלים פסיכולוגיים, לא רק הצעות. עם איזה כלים יצאת מהתכנית הזו? את אדם אחר?

"אני חושבת שהרווחתי זוויות חדשות, כישורים חדשים. פעם הייתי מרגישה שאם בקטנה לא עובד לי, אז הייתי חותכת. היום אני עוצרת, נושמת, בוחנת, משתהה, למרות שאולי בהתחלה משהו לא עובד לי. היום אני בוחנת לעומק".

איפה את בשיח על ילדים?

"מאוד רוצה, כבר שבוע שעבר אני רוצה. בגלל זה לא היה לי זמן לבזבז. חיפשתי פרטנר, מישהו שיהיה שותף לחיים. שיידע לתמוך, שיהיו לו ערכים".

עם מי את בקשר מהתוכנית?

"עם כל הבנות".

יש לכם קבוצת ווטסאפ?

"יש אחת של הבנות ויש אחת של כולם יחד".

איך קוראים לקבוצות?

"'חתונמי דה ליידיז' רק של הבנות, 'חתונמי קבוצת תמיכה' שזה של כולם".

את מרגישה קצת פספוס כשאת רואה את שאר הזוגות על המסך?

"לא, אני הכי שמחה בעולם. הם כאלה חמודים. זה כזה כיף. צריך להבין שזו קבוצת אנשים מצומצמת שרק הם בעולם הזה היו בחתונמי. כמו סיירת. רק אנחנו יודעים מה עברנו. אנחנו מאד קנאים לאורגניות של הקבוצה ואנחנו עושים המון מפגשים. בשישי האחרון היינו בארוחת שישי אצל עינב, למשל".

אחרי שעברת את החוויה הזו, הפכת גם לאושיית אינסטגרם. יש לך מחשבות למנף את זה איכשהו?

"כן, בטח שיש לי. אני עדיין לא יודעת איך, אבל יש לי מחשבות. אם אפשר לעשות כסף מזה, אז למה לא? לצד זה, אני לא עכשיו אמהר לכל דבר. נורא אכפת לי מהקהל שלי. גם לפני התוכנית היה לי קהל נאמן".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
אני לא אדם שמתעצבן. מור רדמי/ראובן קסטרו
"אני הייתי בנעליים של שניר מיליון פעם. יש בנאדם מושלם עבורך על הנייר, כל הצ'ק ליסטים שצריך, אבל אתה לא נמשך אליו. זה קשה להיות בעמדה הזו. והוא רצה וניסה. אתה רוצה לרצות אבל זה לא עוזר"

למה אף פעם לא ראו אותך מתעצבנת בתוכנית?

"אני בגדול לא אדם שמתעצבן. זה לא באמת מועיל".

אולי זו הסיבה שאנשים מאד נמשכו לדמות שלך.

"קיבלתי באמת הרבה תגובות על הכלה וסבלנות. אני לא רבה, אני לא אדם של דרמות. אני לא אוהבת לרכל. אני המבינה והמכילה. אני מומחית להסתכל על סיטואציה 360 מעלות. אם חברה תבוא אליי עם סיטואציה מסוימת, אני אתן לה כל זווית אפשרית. אני מבינה את הרציונל של כל דבר".

כלומר הבנת את גם את הצד של שניר.

"ברור. אני הייתי בנעליים של שניר מיליון פעם. יש בנאדם מושלם עבורך על הנייר, כל הצ'ק ליסטים שצריך, אבל אתה לא נמשך אליו. זה קשה להיות בעמדה הזו. והוא רצה וניסה. אתה רוצה לרצות אבל זה לא עוזר".

לא התעצבנת אפילו כששניר קיטר על החדר בסופ"ש זוגות ואיים לחזור הביתה.

"הוא חשב שאנחנו נוסעים לבראשית. אמרתי לו 'ברור שלא ראית עונות קודמות כי לא הולכים למקומות יוקרתיים'".

איך לא כעסת על ההתנהגות שלו?

"זה יותר הצחיק אותי. אמרתי לו - 'אני רוצה להישאר. זה שאתה לא עשית שיעורי בית, זה שלך'. אני רציתי להישאר שם ואז הוא נרגע והבין שאנחנו פה בשביל זה".

מור רדמי, חתונה ממבט ראשון. ראובן קסטרו
אין לי רצון להוציא עיניים לשניר. מור רדמי/ראובן קסטרו

מרגיז אותך לקרוא טוקבקים על כך שעשית דיאטה ומצטלמת עם ביקיני כדי להוציא לשניר את העיניים?

"לא. אין לי רצון להוציא עיניים לאף אחד. אבל אתה יודע מה מצחיק? שלא רזיתי יותר משלושה קילו. וגם זה בגלל הספורט מהסטרס. אני נראית אותו דבר כמו בחודש ינואר, אני חייבת להראות לך תמונות שלי מאז ותראה בעצמך. מבחינה ויזואלית, לא שיניתי כלום".

את חושבת ששניר מתחרט אחרי שהוא ראה את התוכנית?

"אני חושבת שהוא מתחרט שהוא הלך לתוכנית. אבל תצטרך לשאול אותו. אנחנו נורא אוהבים אחד את השנייה".

seperator

(סטילס: ראובן קסטרו, הפקה: חגית ברק, תאורה: יוסי אדיג'ס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully