וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מתייה קסוביץ' ("אמלי", "הסוכנות") נפצע קשה בתאונת אופנוע

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 9:55

בתקשורת הצרפתית דווח כי הבמאי והשחקן המוערך נפגע בראשו ובאגן כשלקח שיעורי רכיבה בפריז לקראת סרט חדש בכיכובו, וכי בתו הייתה עדה לתאונה. קסוביץ בן ה-56 מוכר גם מסרטים כמו "מינכן" של סטיבן שפילברג ו"השנאה", שאותו גם ביים

השחקן והבמאי הצרפתי מתייה קסוביץ'. Marc Piasecki/Getty Images, GettyImages
נפגע קשה בראש ובאגן. מתייה קסוביץ'/GettyImages, Marc Piasecki/Getty Images

כוכב הקולנוע הצרפתי מתייה קסוביץ' נפצע אתמול באורח קשה בתאונת אופנוע בפריז - כך מדווחים היום (שני) בצרפת. קסוביץ' בן ה-56, בן לאב יהודי, שיחק בסרטים כמו "אמלי" ו"מינכן" ובסדרה המצליחה "הסוכנות" וביים את הסרט המוערך "השנאה".

לפי דיווחי סוכנות הידיעות הצרפתית, קסוביץ' לקח שיעורי רכיבה לקראת סרט חדש בהשתתפותו - אך נפגע בראשו ובאגן. עוד דווח ב"לה פריזיאן" כי אחת מבנותיו רכבה מאחוריו, והייתה עדה לתאונה.

בריאיון למבקר הקולנוע של וואלה! אבנר שביט בפסטיבל קאן בשנת 2017, תקף קסוביץ' במילים חריפות את הקולנוע הצרפתי בן זמננו. "הסרטים עדיין חרא. אנחנו המדינה שהמציאה את הקולנוע ופיתחה אותו, גם כטכנולוגיה, גם כעסק וגם כצורת אמנות, אבל אנחנו כבר הרבה זמן תקועים בבולשיט של עצמנו. השנה היא 2017, והבמאים הצעירים עדיין מושפעים מן הקולנוע של שנות השישים, חושבים שהגל החדש הוא התנ"ך ושגודאר הוא אלוהים", אמר אז.

לפני כחודשיים נהרג בתאונת אופנוע בארצות הברית השחקן טריט וויליאמס - מי שכיכב בין היתר בסרט "שיער" בתפקיד ברגר, בסדרת הסרטים "מורה מחליף" ובסדרה "אוורווד" - והוא בן 71. לפי הדיווח ברשת CNN, האופנוע שעליו נסע נפגע מרכב בשעות הערב מוורמונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully