וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש העיר ר"ג: "הראשונים שנפנה אליהם להופיע יהיו אמנים שהשתתפו במחאה"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 15:33

בתגובה לפרשת שרה נתניהו וקרן פלס, סגן ראש עיריית ר"ג צחי זליכה הודיע שיפנו קודם כל לאמנים המוחים: "דעה של אמן לא צריכה לפגוע בפרנסתו, ואל מול המאיימים והמחרימים, צריך להיות כוח חזק שנותן את התשובה. מתחייב שכך יהיה ברמת גן, קורא לרשויות נוספות להצטרף"

גלי עטרי וקורין אלאל מבצעות את "אין לי ארץ אחרת" בהפגנה נגד ההפיכה המשטרית, קפלן תל אביב, 4 במרץ 2023/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: אסף דרעי

בתגובה לפרשת שרה נתניהו וקרן פלס, סגן ראש עיריית רמת גן צחי זליכה הודיע כי הראשונים שרמת גן תפנה אליהם לטובת הופעות בעיר יהיו אמנים שהשתתפו במחאה. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב זליכה: "דעה של אמן לא צריכה לפגוע בפרנסתו, ואל מול המאיימים והמחרימים, צריך להיות כוח חזק שנותן את התשובה. מתחייב שכך יהיה ברמת גן, קורא לרשויות נוספות להצטרף ולהודיע לממשלה ולתומכי ההפיכה המשטרית כי אנחנו נחבק את כל מי שהם ינסו לפגוע בו".

"כששר החינוך מנסה להדיח את יו"ר יד ושם, בגלל שהזמין להופיע באירוע את קרן פלס שהשתתפה במחאה נגד ההפיכה המשטרית, כשנטע ברזילי שהופיעה בקפלן סופגת איומים בחרם. כשאמנים שמביעים תמיכה במחאה מאוימים, אנחנו ברמת גן נחבק אותם. כמחזיק תיק התרבות קידמתי אירועים מגוונים בשכונות ובמועדים שונים, כולל בסופי השבוע, כעת נוספה עוד משימה - לחבק את האמנים שיש מי שמבקש לפגוע בהם. כששרה נתניהו מנסה לפגוע בפרנסתה של קרן פלס, אנחנו ניתן את התשובה בהזמנתה לרמת גן".

שרה נתניהו וקרן פלס. ראובן קסטרו
פלס ונתניהו/ראובן קסטרו

מגיש הרדיו שי גולדשטיין תקף את זליכה בפוסט בפייסבוק: "‏ככה שולחים איום חד וברור לכל האומנים ומבהירים להם באיזה צד הם צריכים להיות; בצד שמחזיק את הפרנסה שלהם. ככה נוהגים במשטרים טוטאליטריים. מי שלא בצד שלהם מנודה. בשלב הבא משמידים יצירות. אבל בנתיים דיה צרה בשעתה. אני מכיר באופן אישי כמה אומנים מאוד מצליחים שחושבים היום כמוני אבל מפחדים לדבר. יש להם משפחה לפרנס. רק אתמול דיברתי עם חבר יקר שהתחיל לדבר ואז התחיל לקבל ביטולים על עבודות והשתתק שוב. יש לו משפחה לפרנס. ראש העיר רמת גן צריך לפטר את סגנו מייד ולהודיע שאין מדיניות של החרמות שמקובלת על עיריית רמת גן".

בשבוע שעבר פורסם כי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו דרשה להדיח את יו"ר יד ושם דני דיין מכיוון שזעמה על כך שבחר בזמרת קרן פלס, המזוהה כתומכת במחאה נגד המהפכה המשפטית, להופיע בטקס יום הזיכרון ביד ושם. כמה מהקולגות של קרן פלס הביעו תדהמה מהפרסום. "הם פשוט ירדו מהפסים", אמר חנן יובל לוואלה! תרבות. "דני דיין הוא איש שלהם בהגדרתו. הוא היה ראש מועצת יש"ע, הוא היה קונסול מצוין בניו יורק, הוא איש נעים הליכות. הוא מצליח מאוד. הוא לא איש שמאל 'חלילה וחס'. נדמה לי שמישהו שם תפס את עצמו ברגע האחרון ושהם הבינו שהם הגזימו. מה אני אגיד לך, המקפצה כבר היתה כנראה מאוד גבוהה ופחדו לשבור את הראש וחזרו בהם".

השבוע גם נציגי מחאת ההייטק הגיבו לפרשת שרה נתניהו וקרן פלס, ומסרו: "מחאת ההייטק מעודדת את חברות ההיי טק לחזק ולאמץ את האמנים, שהופיעו בהפגנות המחאה בחודשים האחרונים והביעו תמיכה במחאה, ולהזמין אותם להופעות סוף שנה. המחאה העבירה לחברות רשימת אומנים מומלצת להופעות סוף שנה, ביניהם: אפרת גוש, הדג נחש, נטע ברזילי, חמי רודנר, עברי לידר, רן דנקר ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully