וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שרכב על סוס באיילון: רוי בוי זומן לחקירה במשטרה - ונקנס באלף שקל

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 13:33

לאחר שאתמול פורסם סרטון של כוכבי הילדים רוי בוי ומיכל הקטנה רוכבים על סוס בנתיבי איילון, המשטרה זימנה את רוי בוי לחקירה באגף התנועה במחוז תל אביב. בסיומה הוא שוחרר ונרשם נגדו דו"ח תנועה על סך 1,000 שקל בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין

רוי בוי ומיכל הקטנה רוכבים על סוס באיילון/מערכת וואלה!

לאחר שאתמול פורסם סרטון של כוכבי הילדים רוי בוי ומיכל הקטנה רוכבים על סוס בנתיבי איילון, המשטרה זימנה את רוי בוי לחקירה באגף התנועה במחוז תל אביב. בסיומה הוא שוחרר ונרשם נגדו דו"ח תנועה על סך 1,000 שקל בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין.

במקביל תקפה חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן ("יש עתיד") בחריפות את כוכבי הילדים: "הסרטון הזה לא בסדר מכל כך הרבה סיבות שקשורות לצער בעלי חיים, אבל הכי מעצבן אותי שכוכבי ילדים הם אלו שעשו את זה". פרידמן, הידועה בפעילותה למען זכויות בעלי חיים, הוסיפה ופנתה לרוי בוי ומיכל הקטנה: "אתם אמורים לשמש דוגמא! מה הראיתם פה לילדים שאתם גיבורי התרבות שלהם? שמותר להתעלל בבעלי חיים בשביל צפיות וכסף?". גם המשטרה פתחה אמש בבדיקת המקרה ולא פוסלים לזמן את השניים לחקירה.

אתמול כאמור פורסם תיעוד ביזארי של שני כוכבי הילדים כשהם דוהרים על סוס ברחבי איילון בטענה שהם מצלמים קליפ ללא שום ציוד מגן עליהם. ברשתות החברתיות מיהרו להגיב: "למה לגרור סוס על רכיבה על אספלט חם?!" כתב גולש אחד ואחר הוסיף: "לא משנה כמה כסף עושים על זה, אין דבר פחות מגניב מלרכוב על סוס (בכללי) ועל איילון - שזה סכנת נפשות בפרט. הסצינה שתצא לכם מהצילומים לא שווה את עוגמת הנפש של החיה האצילית והמסכנה, שוודאי מרגישה שהיא צריכה לדהור מהר יותר בכדי להדביק את קצב התנועה ומתה מפחד".

רוי בוי מיכל הקטנה. הילה אייזינגר,
מה חשבתם לעצמכם?!/הילה אייזינגר

השניים הוציאו תגובה משותפת בה נאמר: "במהלך צילומי קליפ, בין כל ההפגנות והמלחמות הפנימיות שמתקיימים באיזור זה בת"א שבועות ארוכים, שמחנו לעשות קצת שמח לעוברים ושבים בקליפ שהמסר שלו זה איחוד כי אחים אנחנו".

לפני כשלוש שנים כוכב הילדים רוי בוי, ששמו האמיתי הוא רועי עוז, הסתבך בשערוריה ויראלית אחרת והואשם בגזענות אחרי שברשת הופץ תיעוד שלו מטייל עם ילדיו באזור הפזורה הבדואית כשהוא אומר להם "מי רוצה להאכיל בדואי?". לאחר שהוקפאו פרויקטים בהם היה אמור לקחת חלק, התנצל הכוכב על אמירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully