וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה לוהטת בגיל 14": הסרטונים המביכים והדוחים של כוכבי "מופע שנות ה-70"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 14:05

כריסי קרנל ביקסלר היא אחת משלוש הנשים שהאשימו את דני מסטרסון באונס, וכעת היא מפרסמת ברשתות סרטונים ארכיוניים בהם נראה אשטון קוצ'ר זורק הערות מיניות לשחקניות שהיו באותה תקופה קטינות

השחקנית מילה קוניס ובעלה השחקן אשטון קוצ'ר מתוך וידאו שצילמו שקרא לתמוך באוקראינה בעקבות פלישת רוסיה. יוטיוב, צילום מסך
אחת משלושת הנשים המתלוננות יצאה נגד אשטון קוצ׳ר/צילום מסך, יוטיוב

כריסי קרנל ביקסלר, אחת משלוש הנשים שהאשימו את השחקן האמריקני דני מסטרסון באונס, פרסמה ביום שבת האחרון בחשבון האינסטגרם שלה סרטון משנת 2003 בו השחקן אשטון קוצ'ר זורק הערות מיניות על השחקנית הילרי דאף שהייתה קטינה באותה התקופה.

בקטע ששיתפה נראה קוצ'ר מתייחס לדאף שהייתה אז בת 15 בלבד ואומר: "היא מסוג הבנות שכולנו מחכים שיגיעו לגיל 18". כמו כן, ביקסלר גם שיתפה קטעים ארכיוניים מתוך התוכנית היומית "המופע של רוזי אודונל", בו שיחזרה אשתו הנוכחית של קוצ'ר, השחקנית מילה קוניס, את הרגע בו קוצ'ר ביצע "הימור צדדי" עם מסטרסון כשהייתה בת 14 בלבד בזמן שהופיעו בקומדיית המצבים "מופע שנות ה-70". בקטע קוניס אמרה: "מסטרסון אמר לקוצ'ר 'אחי, אני אתן לך 10 דולר אם אתה מנשק אותה נשיקה צרפתית'".

נוסף לאלה, בסרטון נוסף שפרסמה המתלוננת נראת קוניס יושבת על ברכיו של קוצ'ר בזמן שאמר וצחק: "זה מרגיש טוב, אני אוהב את זה מאוד". ולא זאת בלבד, ביקסלר פרסמה גם סרטון של מסטרסון משחזר את הרגע בו קיבל לראשונה את התפקיד לצד קוניס הצעירה בקומדיית המצבים: "היא הייתה אפילו יותר לוהטת בגיל 14, אם מותר לי להגיד את זה".

סדרת הסרטונים שפרסמה ביקסלר הגיעה לאחר שטענה כי קוצ'ר "חולה בדיוק" כמו מסטרסון, שנידון ל-30 שנות מאסר עולם ביום חמישי האחרון בגין אונס של שתי נשים בשנת 2003. זאת, מגיע לאחר שקוצ'ר וקוניס חטפו ביקורות זועמות על שהעידו להגנת חברם לסדרה מסטרסון. לפי פרסום של אתר PageSix, קוצ'ר כתב במכתב: "בכל 25 שנות החברות שלנו אני לא זוכר פעם אחת בה הוא שיקר לי, הוא אחד מהאנשים היחידים שאסמוך עליהם בחדר לבד עם הבת והבן שלי". קוניס העידה מצידה כי העבריין המורשע הוא: "בעל אופי יוצא דופן הייתה לו השפעה חיובית משמעותית בחיי".

לאחר הביקורות הזועמות הזוג פרסם בחשבון האינסטגרם של קוצ'ר הודעת התנצלות משותפת: "אנחנו מודעים לכאב שנגרם מחשיפת מכתבי עדות האופי על דני מסטרסון", אמר השחקן. "אנחנו תומכים בקורבנות, עשינו את זה פעמים רבות בעבודה שלנו ונמשיך לעשות את זה בעתיד", המשיכה אותו קוניס.
"בני המשפחה של דני פנו אלינו וביקשו מאיתנו לכתוב עדות אופי שמייצגת את האדם שהכרנו במשך 25 שנים כדי שהשופט יוכל להסתכל על התמונה המלאה לקראת פסק הדין. המכתבים לא נכתבו כדי לערער את הלגיטימציה של מערכת המשפט או את החלטתם של חבר המושבעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully