וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: שיר הקריוקי הקטלני שגרם למותם של האנשים ששרו אותו

18.9.2023 / 0:09

השיר המפורסם של פרנק סינטרה גרם לרציחתם של לפחות 12 אנשים מאז 1998, עד כדי כך שהוא נאסר להשמעה במועדוני הקריוקי בפיליפינים. הסיבה? עדיין בגדר תעלומה

קריוקי של השיר My Way של פרנק סינטרה/@singkingkaraoke

כמעט כולנו אוהבים לשיר. נכון שלא כולנו יודעים לשיר. אבל בשביל החובבנים שבנינו המציאו את הקריוקי, דרך שבה אפשר לשיר שירים אהובים בעצמנו - גם עם אנחנו מזייפים ללא הפסקה. אלא שמסתבר שיש שיר קריוקי אחד ספציפי שגרם למותם של לפחות 12 אנשים מאז 1998. כן כן, קראתם נכון.

השיר המדובר הוא לא אחר מהשיר המפורסם של פרנק סינטרה האגדי - 'My Way'.

אחד המקרים הזכורים ביותר התרחש ב-2007, כאשר רומי באליגולה בן ה-29 בלבד נורה למוות על ידי רוביליטו אורטגה, מאבטח בן 43 בבר בסן מטאו בקליפורניה. מסתבר שרומי היה בעיצומו של ביצוע השיר, כאשר אורטגה התערב וביקש ממנו להפסיק לשיר ולזייף. אבל כשרוי סירב, המאבטח שלף את האקדח שלו ופשוט ירה בו בחזה מטווח קצר וגרם למותו המיידי. המקרה הזה ודומים לו גרמו לכך שהרבה מאוד פאבים ומועדוני קריוקי הסירו את השיר הזה מהמכונות שלהם כדי למנוע מקרי אלימות נוספים.

אחרי הפסקה קצרה בתופעה שזכתה לכינוי 'My Way' killings', ב-2018 גבר מבוגר נדקר בעיצומו של קרב אגרופים במהלך מסיבת יום הולדת בפיליפינים. הקורבן, כך הסתבר, ניסה לשיר את השיר הזה אבל גבר אחר הפסיק אותו בכוח ובסופו של דבר דקר אותו בחזה.

עוד דברים שלא ידעתם על שירים

נתקע לכם שיר בראש? כך תמחקו אותו בשניה

שיר מוזר בן 11 שנה כובש את המצעדים בגלל וידוי סקס פרוע

הפודקסטר והויטיבור שחוקר מקרי מסתורין, מר באלן, ניסה להסביר את התופעה המבעיתה הזו ואמר: "בפיליפינים, יש שיר אחד שכולם יודעים שאסור לשיר. השיר הזה גם הורד מהמדפים של רוב הפאבים של הקריוקי וגם אם לא, אף אחד לא מעז לשיר אותו. הסיבה היא שמאז 1998 אנשים ששרו אותו החלו להירצח. לא ברור למה השיר הזה דווקא גרם לרציחות האלו, אבל זה מה שקרה. יש כאלו שאומרים שהמסר של השיר גורם לגברים להיות אלימים .השיר עוסק בגבר שחי את חייו בדרך בה בחר, ומשום מה זה מוציא הרבה אנרגיה גברית אצל האנשים שמאזינים לו - וזה כנראה יכול לגרום להם פשוט פתאום להתחיל לפעול בצורה אלימה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully