וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום מיכאלשווילי: "סרטוני האלימות מהשבוע האחרון הפכו לי את הבטן"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 10:42

השחקן סיפר בראיון לאיריס קול ב-103fm על החוויה מאחורי העבודה על "משמר הגבול" הדרמה החדשה של הוט בה הוא מככב ובין היתר גם דיבר על סצנות הקרבות האלימות שמכילה הסדרה: "זאת האמת כמו שאנחנו רואים את האלימות הזו בחיים". האזינו

משמר הגבול. אוהד רומנו,
״זאת האמת, כמו שאנחנו רואים את האלימות הזו בחיים״. שלום מיכאלשווילי/אוהד רומנו

השחקן שלום מיכאלשווילי סיפר בראיון לאיריס קול ב-103fm על העבודה על "משמר הגבול", דרמה ישראלית חדשה בה הוא מככב: "יש לי את הזכות לשחק בסדרות שעושות לי טוב על הנשמה. אני משתדל לבחור טוב, ואני שמח שהבמאים רואים בי את האופציה המועדפת עליהם. זו סדרת אמת שתהפוך לאנשים את הבטן".

"משמר הגבול" מבית הוט שיצר מני יעיש ("המשגיחים", "אבינו", "ג'ודה"), נמכרה לאחרונה לענקית הסטרימינג נטפליקס ולגוף השידור הציבורי של גרמניה ZDF. כשנשאל מיכאלשווילי על כך, אמר: "אם להרחיב את הקריירה לחו"ל זה מה שהיה לי בראש יכולתי כבר לעשות את זה. אבל קודם כל הילדים שלי והמשפחה. היו לי בעבר הזדמנויות אבל לא רציתי לעבור ולחיות בחו"ל. אבל עכשיו הילדים כבר גדולים אז אולי". עוד סיפר על הסצנות האלימות שמכילה הסדרה: "זה חלק מהכישרון האמיתי של מני, הוא מצלם את הדברים האלה באופן ריאליסטי ולא הוליוודי. וזאת האמת כמו שאנחנו רואים את האלימות הזו בחיים. כמו אותם סרטונים שיצא לי להיתקל בהם בשבוע האחרון והפכו לי את הבטן".

"משמר הגבול" היא דרמת אקשן בת שמונה פרקים שעוקבת אחר אבי (בן סולטן, "עלומים"), ילד פרא מבת ים, מסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. מהר מאוד הוא הופך ללוחם ושוטר מוצלח ומוערך, ואפילו מתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום - אך העבר שלו ממשיך לסבך אותו ולהזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה. לצידו משחקים גם נועה אסטנג'לוב, שלומי שבת, עידן אליאלי, חיים זנאתי, מוריס כהן, לואי עלי, מאיר תמם, גל זהבי, תקוה גדעון, מאיה צפיר ואסף מור יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully