וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הוכמן הופיע מול הקואליציה, יריב אופנהיימר תקף: "לא קומיקאי - תועמלן"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:15

מנכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר, יריב אופנהיימר, תקף את הקומיקאי שהופיע אמש מול חברי הקואליציה באירוע הגיבוש שלהם: "מאז ומתמיד זה מקומו הטבעי - עם הגזענים, המושחתים, והפאשיסטים. לא קומיקאי - תועמלן". מנגד היו גם כאלה שפרגנו להוכמן

בודיאו: נתניהו נואם בערב גיבוש הקואליציה./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, רוני כנפו.

הקומיקאי גיא הוכמן הופיע אמש (רביעי) בפני חברי הקואליציה במהלך ערב הגיבוש שקיימו במסעדה בירושלים. אלא שההופעה של הוכמן עוררה תגובות רבות, ביניהם של אנשי שמאל שתקפו את הקומיקאי. מגיש הרדיו ומנכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר, יריב אופנהיימר, צייץ: "מאז ומתמיד זה מקומו הטבעי - עם הגזענים, המושחתים, והפאשיסטים. לא קומיקאי - תועמלן".

כשהוכמן עצמו שאל את אופנהיימר, "וכשאדיר מילר הופיע בפני הקואליציה שנה שעברה איך הגבת?", השיב לו אופנהיימר: "הממשלה הזאת אינה רגילה, היא מורכבת מכהניסטים, גזענים ומוחקי כפרים, אנשים שלא רצויים בשום בירה מערבית ומאיימים על החופש והדמוקרטיה שלי וגם שלך. הם משוועים לנרמול, להיראות נורמטיבים. ככלל אני מעדיף אמנים המתריסים נגד השלטון ולא מבדרים או מנרמלים, תקף גם למילר. למיטב ידיעתי הקטע של אדיר מילר מעולם לא פורסם, שלך רץ כמו תשדיר פרסומת לממשלה ולחוש ההומור שלה. היחיד שבאמת ספג ממך, זה מי שהעז להגן על הדמוקרטיה וכמעט פוטר בשל כך".

גולשים רבים תקפו את הוכמן שהתייחס בהומור לשר בן גביר שגנב בגיל 17 את הסמל מהרכב של יצחק רבין המנוח. "צריך להיות יצור עלוב ונחות כמו גיא הוכמן לעשות בדיחה מגניבת סמל המכונית של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז"ל ע"י בן גביר", כתבה אחת הגולשות. "זו בדיוק הרמה באירוע הזה", הוסיף אחר. "מצא מין את מינו. 'סטנדאפיסט', שמריץ צחוקים על מעשים שסימלו את ההדרדרות האלימה לרצח רבין, ועוד מתגאה בזה. וכולם נקרררעעייים מצחוק. ממש ג'רי סיינפלד. סטנדאפיסט שמופיע לפני החבורה הפשיסטית/לאומנית/הומופובית/מזיגונית הזו הוא אפס בדיוק כמוהם. אולי יותר".

עורך הדין והאקטיביסט ברק כהן כתב: "אכן אנשים שמלקקים כך לשלטון לא זקוקים לביצים".

מנגד היו גם לא מעט גולשים שפרגנו להוכמן. עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12 גיא סודרי כתב: "אחלה הופעה של גיא הוכמן - הרג את מירי ומאי גולן, צחק על שרה שחייבת חנופה, 'עקיצה' מדויקת לגלנט שחשפה מה בדיוק חושבים על שר הבטחון בקואליציה ושם לביבי את בן גביר והסמל של רבין מול הפנים. ככה עושים סטנד אפ".

העיתונאי ציון נאנוס כתב: "לא ממש מתחבר לסגנון של גיא הוכמן אבל ההופעה אתמול מול חברי הקואליציה היתה מצחיקה ברובה. הבדיחה על בן גביר והסמל היתה לדעתי סרת טעם, כמו שקורה לעתים במופע שכזה. רק שהבעיה כאן היא ממש לא הבדיחה של הוכמן אלא המציאות שבה בן גביר הוא שר בכיר בממשלה".

הוכמן עצמו סיכם את החוויה כך: "אין ספק זה היה אתגר. האשך הלך, אבל הביצים נשארו. חצי שעה שבה לא חסתי על אף אחד, ומי שחטף קיבל את באהבה כי אם יש תכונה שצריך להיות לכל בן אדם ובפרט לפוליטיקאי, זה הומור עצמי. היה תענוג לצחוק על מי שבדרך כלל צוחק עלינו. שבוע הבא אני בגיבושון מרצ, ניפגש".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גיא הוכמן מופיע מול הקואליציה. טוויטר, צילום מסך
הוכמן בהופעתו אמש/צילום מסך, טוויטר

חברי הקואליציה קיימו אמש ערב גיבוש במסעדה בירושלים, שבמהלכו הופיע מולם הקומיקאי גיא הוכמן שצחק עליהם במשך 10 דקות תמימות. בין השאר הוא צחק על ראש הממשלה נתניהו ("ביבי, תשתה מים, שלא ישתילו לך קוצב לב"), על רעייתו ("מירי רגב לא הגבילה אותי בכלום. היא אמרה לי שאני יכול לעשות מה שאני רוצה במופע ולצחוק על כולם. שרה, את נראית נהדר") ועל רגב עצמה: "מירי, תעזבי את צ'כוב, לכי לקורס פיתוח קול. באמא שלי, ראיתם איך היא שרה".

הוכמן גם עקץ את שר הביטחון יואב גלנט שלא נכח באירוע ואמר: "איפה הוא, באירוע של האופוזיציה?". הקומיקאי פנה לאיילה בן גביר, רעייתו של השר איתמר בן גביר, ואמר לה: "איפה הוא? מטעין את הנשק? אני אוהב בבעלך איך שהוא התבגר. הוא הפך מנער גבעות למבוגר גבעות. איפה היה הדייט הראשון שלכם, במטווח?". הוכמן המשיך וצחק על השר יצחק וסרלאוף, על השר מיקי זוהר, על השרים עידית סילמן ועמיחי שיקלי ("כל הבוגדים") ועל סמוטריץ' שאינו בקיא באנגלית. על שר המשפטים יריב לוין, שלא נכח באירוע משום שהוא בשנת אבל על מות אביו, אמר: "רציתי שיעביר לי את המלח, כי את הרפורמה הוא כבר לא יעביר".

נתניהו עצמו שיתף את המופע של הוכמן ברשתות החברתיות וכתב: "גיא הוכמן כמעט הפיל את הקואליציה". את התשלום שקיבל עבור ההופעה תרם הוכמן לארגון "חלאסרטן" שתומך בחולים במחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully