וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרו בהמוניהם: 110 אלף ישראלים צפו בסרטים ביום הקולנוע הישראלי

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 14:58

יום הקולנוע הישראלי התקיים השנה בפעם התשיעית, במסגרתו הוקרנו 40 סרטים ישראלים, 31 מהם בהקרנות בכורה, ב-80 אולמות קולנוע, בעלות של 10 שקלים לכרטיס. שלושת הסרטים הנצפים ביותר היו "7 ברכות", הזוכה הגדול של טקס פרסי אופיר, "הילולה" ו"גן קופים"

טריילר הסרט "ההילולה"/באדיבות סרטי יונייטד קינג

מעל ל-110 אלף ישראלים צפו באולמות הקולנוע ברחבי הארץ במסגרת יום הקולנוע הישראלי שנערך אתמול (רביעי), כך נמסר ממשרד התרבות. שלושת הסרטים הנצפים ביותר היו "7 ברכות" בבימויה של איילת מנחמי, הזוכה הגדול של טקס פרסי אופיר השבוע שיתמודד על ייצוג ישראל באוסקר; "הילולה" בבימוי אריאל בנבג'י ושלום אסייג ו"גן קופים" בבימוי אבי נשר.

יום הקולנוע הישראלי התקיים השנה בפעם התשיעית, במסגרתו הוקרנו 40 סרטים ישראלים, 31 מהם בהקרנות בכורה, ב-80 אולמות קולנוע, בעלות של 10 שקלים לכרטיס. לראשונה יום הקולנוע הישראלי נחגג גם בירוחם, קריית חיים, צפת, רהט וישובים נוספים בפריפריה.

את יום הקולנוע הפיק השנה "ציבלין", משרד הפרסום המתמחה בעולמות הקולנוע והפנאי, לאחר שזכו במכרז המדובר של משרד התרבות בתחילת השנה.

צופים ביום הקולנוע הישראלי, 13 בספטמבר 2023. באדיבות אודיטוריום אניס, יפו,
צופים ביום הקולנוע הישראלי 2023 באודיטוריום אניס ביפו/באדיבות אודיטוריום אניס, יפו

שר התרבות מיקי זוהר מסר: "שמחתי לשמוע שאולמות בפריפריה היו סולד אאוט ואני מתכוון להמשיך ולמנף את התעשייה המקומית, כדי שהקולנוע הישראלי ימשיך לשגשג. בפרוס עלינו השנה החדשה, אני מאחל לכל עם ישראל שנה טובה ומתוקה, שנה של יצירה, בריאות, ביטחון ושגשוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully