וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הסרטן: כוכבי "בוורלי הילס 90210" התאחדו, שאנן דוהרטי מיררה בבכי

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 10:50

כמה מכוכבי סדרת הלהיט של הניינטיז "בוורלי הילס 90210" התאחדו במהלך סוף השבוע כשהשתתפו בפאנל מיוחד על התוכנית שהתקיים בפלורידה. הרגע המרגש נרשם כשדוהרטי, המתמודדת עם סרטן שלב 4, התקבלה בתשואות ולא הצליחה לעצור את הדמעות

בוורלי הילס/קטע מהסדרה "בוורלי הילס 90210 – העונה החדשה"

כמה מכוכבי סדרת הלהיט של הניינטיז "בוורלי הילס 90210" התאחדו במהלך סוף השבוע כשהשתתפו בפאנל מיוחד על התוכנית שהתקיים בפלורידה. בין כוכבי התוכנית שהגיעו לאירוע: שאנן דוהרטי, טורי ספלינג, ג'ייסון פריסטלי, ג'ני גארת', איאן זירינג, בריאן אוסטין גרין וגבריאל קרטריס. החבורה סיפרה למעריצים שהגיעו לאירוע סיפורים מאחורי הקלעים של תוכנית הלהיט.

הרגע המרגש ביותר נרשם כשדוהרטי, שגילמה בסדרה את ברנדה וולש, התקבלה בתשואות אדירות על ידי הקהל על רקע מאבקה בסרטן השד. "תודה רבה לכם", אמרה דוהרטי הנאבקת בסרטן שלב 4 בדמעות לקהל. "אתם יודעים כמה אני אוהבת לבכות, אז תודה לכם". הקהל קם על רגליו ומחא לה כפיים כשדוהרטי דיברה על מאבקה היומיומי לחיות מאז שקיבלה את האבחון הקשה בשנת 2015.

שאנון דוהרטי שנון. אינסטגרם, צילום מסך
דוהרטי/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית, שכיכבה בסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות", שיתפה בחודש יוני האחרון בחשבון האינסטגרם שלה כי הגרורות הגיעו לה למוח: "בתחילת חודש ינואר, בדיקת CT שעשיתי הראתה גרורות שהגיעו למוח. בוידאו אפשר לראות את התהליך בו התאימו לי מסכה שאחבוש במהלך טיפול ההקרנות שאעבור במוח שלי. עברתי את הסבב הראשון וניכר שאני מפחדת. אני קלסטרופובית מאוד והיו הרבה דברים שהתרחשו בחיי באותה תקופה. זכיתי ברופאים נהדים אבל הפחד, האימה, התזמון של הכל. ככה נראה סרטן".

ב-2019 הלך לעולמו כוכב "בוורלי הילס 90201" לוק פרי, המוכר בעיקר בזכות דמותו האיקונית כדילן מקיי, והוא בן 52 בלבד. משנת 1993 ועד 2003 היה פרי נשוי למיני שארפ. לזוג היו שני ילדים: ג'ק (22) וסופי (19). מנהלו של פרי הודה לכל מי שהתפלל עבורו: "משפחתו מעריכה את התמיכה והתפילות למען לוק מכל רחבי העולם, ומבקשת לכבד את פרטיותה בתקופת האבל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully