וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האולם היה בחרדה": היסטריה בת"א בגלל דיווח על ירי, בבית ליסין סגרו דלתות

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 23:46

הערב התקבלו דיווחים במשטרה ובמד"א על שמיעת ירי בדיזינגוף בת"א, בסמוך לתיאטרון. כוחות משטרה שהגיעו למקום לא מצאו עדות לכך. בתום ההצגה "טריאז'", התבקשו השחקנים והקהל להישאר בתיאטרון לרבע שעה. יונה אליאן: "האולם היה במתח וחרדות. כנראה שזה היה רק פיצוץ גז"

קהל בורח בגלל חשד לפיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, 18 בספטמבר 2023/לפי סעיף 27 א'

הערב התקבלו דיווחים במשטרה ובמד"א על שמיעת ירי בסמוך לתיאטרון בית ליסין. כוחות משטרה שהגיעו למקום לא מצאו עדות לירי, עם זאת אישה נפצעה במהלך בריחה מהמקום. יונה הדיווחים התקבלו לאחר שהסתיימה בתיאטרון ההצגה "טריאז'", בבימויו של אילן רונן, ובהשתתפות יונה אליאן, אפרת בוימולד וקובי פרג'. בעקבות החשד לפיגוע, התבקשו בסוף ההצגה השחקנים והקהל, שחלקו היה מבוהל, להישאר בתיאטרון, וכך היה למשך כרבע שעה. גורם בבית ליסין וכן אליאן אומרים כי כפי הנראה מדובר בפיצוץ של צינור גז ליד התיאטרון.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר כי "ככל הנראה לא היה ירי בתל אביב. היה דיווח ראשוני על שמיעת ירי בדיזינגוף 122 בתל אביב. אין דיווח על נפגעים. ראו אנשים בורחים. על פי המשטרה במקום, מדווחים על מישהי שנחבלה בראש שרצה מהבהלה".

יונה אליאן וקובי פרג' בהצגה "טריאז'" בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר. כפיר בולוטין,
יונה אליאן וקובי פרג' בהצגה "טריאז'" בבית ליסין/כפיר בולוטין

יונה אליאן אמרה לוואלה! תרבות: "בסוף ההצגה, כשרצינו לצאת, סגרו את הדלת ואמרו לנו שכדאי לא לצאת. האולם היה במתח וחרדות. הקהל נשאר בפואייה ואנחנו מאחורי הקלעים כרבע שעה. לקחו את זה ברצינות וטוב שכך. בסוף זה כנראה היה רק פיצוץ גז, לא הייתה דרמה. הדרמה בהצגה הייתה יותר גדולה".

לפני שבוע, התרחש אירוע נוסף בדיזנגוף שעורר בהלה והוביל לדיווחים על ירי, שהתברר כמרדף משטרתי אחרי חשוד בגניבת אופנוע. לפני שנה וחצי, התרחש פיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב דקות ספורות אחרי שהחלה ההצגה "לעבור את הקיר" בתיאטרון בית ליסין, הסמוך לזירה. מאות אנשים שהו בתוך אולם התיאטרון. על אף הפיגוע, הוחלט להמשיך את ההצגה כרגיל ולא להפסיקה. הבניין אובטח במהלך המופע, וגם לאחריו הקהל נקרא להישאר בתוך האולם, ואף להתרחק מהחלונות. בסוף ההצגה עלה לבמה השחקן עוז זהבי והודיע לקהל על המתרחש. "כפי שחלקכם יודע, לפני שעה היה פיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. המשטרה מבקשת מאיתנו להישאר בגבולות התיאטרון. כל היציאות והכניסות לתיאטרון מאובטחות". לאחר מכן, השחקנים ישבו על הבמה ושחחו עם הקהל, וכעבור קצת יותר מחצי שעה התקבל אישור להוציא את הקהל החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully