וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי חרם קוראים לבטל את המופע של ברונו מארס בישראל: "אל תלבין את האפרטהייד"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:16

עצומה שפרסם הארגון היהודי-אמריקני האנטי ציוני "קול יהודי לשלום", ועליה חתמו אלפי אנשים, קראה לזמר לשקול מחדש את הופעותיו באוקטובר בפארק הירקון. "יהיו כוונותיך אשר יהיו, ממשלת הימין הקיצונית של ישראל , תאמץ את ההופעות שלך כדי להלבין את פשעיה נגד הפלסטינים"

בווידאו: טקס האזכרה לנשיאים, ראשי ממשלה שהלכו לעולמם/צילום: לע"מ

הארגון היהודי-אמריקני האנטי-ציוני "קול יהודי לשלום", התומך ב-BDS, פנה לזמר ברונו מארס וביקש ממנו לבטל את הופעותיו הקרבות בישראל.

העצומה שפורסמה באתר האינטרנט של הארגון, ועליה חתמו עד כה כ-5,000 תומכים, קראה למארס לשקול מחדש את הופעותיו ולהימנע מתמיכה במדינת ישראל - שלה מייחס הארגון מדיניות אפרטהייד. "ברונו מארס היקר, אנחנו כותבים לך כמעריצים שמאמינים באמת ובתמים בכוחה של מוזיקה לעורר השראה. אנחנו כותבים לך מתוך מקום של הערצה והערכה. אנחנו מוטרדים מאוד מההכרזה על הופעותיך הקרבות בפארק הירקון בתל אביב, הממוקדם על אדמות הכפר שייח מוניס שעברו טיהור אתני. אנחנו קוראים לך לבטל את הופעותיך באפרטהייד הישראלי כפי שעשו אמנים בעלי מצפון ביחד למשטר האפרטהייד בדרום אפריקה", נכתב.

"יהיו כוונותיך אשר יהיו, ממשלת הימין הקיצונית של ישראל - הגזענית, ההומופובית והאוטוריטרית ביותר שהייתה לה אי פעם - תאמץ ותקדם את ההופעות שלך כדי להלבין את פשעיה נגד הפלסטינים", הוסיפו. "לפיכך, היא תיראה לרבים ברחבי העולם כקבלה בשתיקה של האלימות והדיכוי שהממשלה הישראלית הקיצונית מפעילה כלפי הפלסטינים". הארגון אף האשים את ישראל בפשעים נגד האנושות.

ברונו מארס. John Esparza,
ישתכנע? ברונו מארס/John Esparza

הארגון הוסיף כי ביטול ההופעות "לא רק יטיל זרקור על אי הצדק שממנו סובלים הפלסטינים, אלא גם יעורר השראה במעריצים שלך ברחבי העולם ללמוד על המצאות ולהתייצב לצד מה שנכון". המכתב מסתיים בקריאה למארס "לשקול מחדש את ההחלטה שלך ולבטל את הופעותיך בתל אביב. אנחנו מאמינים שלאמנים כמוך יש את היכולת להשפיע על החיים וליצור שינוי חיובי בעולם. אנא עמוד בסולידריות עם כל הפלסטינים שנאבקים למען זכויות האדם שלהם וכבודם".

עוד בוואלה!

בכירים בממשלה: "בן גביר עשה את מה שה-BDS לא הצליח שנים, ישראל משלמת מחיר כבד"

לכתבה המלאה

מארס, שטרם הגיב לפניית הארגון, הוא מכוכבי הפופ הגדולים של הדור האחרון. הוא עומד מאחורי להיטי ענק כמו "Uptown Funk", "Just the Way You Are", "Grenade", ו"The Lazy Song" והיה שותף גם לשירים "Nothin' on You" של B.o.B ו"Billionaire" של טראווי מקוי. בשנים האחרונות הוא חלק מהצמד סילק סוניק, יחד עם הראפר אנדרסון פאאק.

הוא אמור להופיע בישראל פעמיים בתחילת אוקטובר, ולשתי ההופעות אזלו כל הכרטיסים במהירות. בסך הכול נמכרו כ-125 אלף כרטיסים לשתי ההופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully