וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 מיליון חידות: מעריצי טיילור סוויפט, לגוגל יש אתגר מיוחד בשבילכם

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 12:34

במקביל לטירוף סביב סיבוב ההופעות המצליח של הזמרת והסרט המצופה שיתעד אותו, סוויפט חברה למנוע החיפוש במשחק חדש לקראת השקת הגרסה המחודשת של האלבום "1989". כל מה שצריך הוא לחפש "Taylor Swift"' ולפתור ממש הרבה חידות - ותוכלו לגלות אילו הפתעות היא מכינה לכם

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

יש דבר אחד שאפשר לסמוך עליו בימים אלה: כשהזמרת טיילור סוויפט עושה משהו - היא עושה אותו בגדול. היום (רביעי) היא משיקה משחק חדש בשיתוף מנוע החיפוש גוגל - שבמסגרתו על המעריצים שלה לפתור לא מעט חידות. כשכל אלה ייפתרו יחד על ידי כל מעריציה מסביב לעולם, ייחשפו שמות השירים החדשים שייכנסו להקלטה המחודשת של האלבום "1989", שעתידה לצאת בחודש הבא.

אז איך עושים את זה? כל מה שצריך לעשות הוא לגגל את השם "Taylor Swift", ובתחתית המסך תופיע כספת כחולה. לחיצה עליה תעלה את החידות המילוליות כמו גם רמזים קטנים, שעל המעריצים לפתור. כל אחד יכול לפתור 89 כאלה - כמו שם האלבום - וכש-33 מיליון כאלה ייפתרו באופן קולקטיבי ברחבי העולם, ייחשפו שמות השירים.

אז למה אתם מחכים?

המשחק של טיילור סוופיט במנוע החיפוש גוגל. גוגל,
כך זה נראה/גוגל

סוויפט טלטלה את תעשיית המוזיקה כשהחליטה להקליט מחדש את האלבומים שלה, כדי שתוכל להחזיק בזכויות על יצירותיה. הקהל הנאמן שלה הלך איתה למסע הזה, והפך את האלבומים החדשים למצליחים ומושמעים בהרבה מהמקוריים - תוך שסוויפט גומלת להם במגוון של שירים חדשים בכל אלבום מחודש.

עוד בוואלה!

הוליווד משקשקת: סרט ההופעה של טיילור סוויפט שובר שיאים - ומאיים לקבוע כללי משחק חדשים

לכתבה המלאה

בימים אלה מתנהל סיבוב ההופעות שלה "The Eras Tour", עם יותר מ-150 הופעות ברחבי העולם. על פי הערכות אנליסטים שפורסמו ב-CNN, ההכנסות ממכירת הכרטיסים להופעות צפויות להגיע ל-2.2 מיליארד דולרים - ובכך להפוך את הסיבוב למצליח ביותר בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully