וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר סופיאן סטיבנס מאושפז ולומד ללכת שוב אחרי שלקה במחלה אוטו-אימונית

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 21:48

המוזיקאי בן ה-48 לקה בגייאן-בארה, תסמונת נוירולוגית נדירה שבמסגרתה הגוף תוקף את מערכת העצבים. "התעוררתי בוקר אחד ולא יכולתי ללכת", כתב

סופיאן סטיבנס. GettyImages
סופיאן סטיבנס/GettyImages

המוזיקאי האמריקאי סופיאן סטיבנס מאושפז בבית חולים ולומד ללכת שוב אחרי שלקה בגייאן-בארה, תסמונת נוירולוגית נדירה שבמסגרתה הגוף תוקף את מערכת העצבים. היוצר והזמר בן ה-48 שיתף ברשתות החברתיות את השתלשלות האירועים. "הנוירולוגים אבחנו אצלי הפרעה חיסונית אוטומטית בשם תסמונת גייאן-באר", כתב בהודעה, ופירט את הטיפולים שעבר והשיקום שהוא עדיין בעיצומו. "אני מחויב להשתפר, אני במצב רוח טוב, ואני מוקף בצוות נהדר באמת. אני רוצה שיהיה לי טוב!", כתב.

"היי חברים. עדכון מהיר על חיי", פתח את הודעתו. "אני מאוד נרגש מזה שיש לי מוזיקה חדשה לשתף, אבל רק רציתי לבשר לכם שאחת הסיבות לכך שלא הצלחתי להשתתף בעיתונות ובקידום לקראת יציאת 'Javelin' היא מפני שאני בבית החולים. בחודש שעבר התעוררתי בוקר אחד ולא יכולתי ללכת. הידיים, הזרועות והרגליים שלי היו חסרות תחושה ומעקצצות ולא היה לי כוח, לא תחושה, לא ניידות.

"אחי הסיע אותי למיון ואחרי סדרה של בדיקות - MRI, הולכה עצבית, סי-טי, צילומי רנטגן, דיקור מותני (!), אקו לב וכו' - הנוירולוגים אבחנו אצלי הפרעה חיסונית אוטומטית בשם תסמונת גייאן-באר. למזלנו יש טיפול לזה - הם נותנים עירוי אימונו-המוגלובין למשך חמישה ימים ומתפללים שהמחלה לא תתפשט לריאות, ללב ולמוח. מפחיד מאוד, אבל זה עבד. הייתי שבועיים במצב קשה, תקוע במיטה, בזמן שהרופאים שלי עשו את כל הדברים שצריך כדי להשאיר אותי בחיים ולייצב את מצבי. אני חייב להם את חיי".

"ב-8 בספטמבר הועברתי לשיקום אקוטי, שם אני עובר כעת פיזיותרפיה אינטנסיבית/ריפוי בעיסוק, בניית כוח וכדומה כדי להחזיר את הגוף לכושר וללמוד ללכת שוב", הוסיף סטיבנס. "זה תהליך איטי, אבל אומרים שאני 'אתאושש', זה פשוט לוקח הרבה זמן, סבלנות ועבודה קשה. רוב האנשים שיש להם את התסמונת לומדים ללכת שוב בעצמם תוך שנה, אז אני מקווה. אני רק בשבוע השני של השיקום אבל זה הולך ממש טוב ואני עובד קשה מאוד כדי לעמוד על הרגליים. אני מחויב להשתפר, אני במצב רוח טוב, ואני מוקף בצוות נהדר באמת. אני רוצה שיהיה לי טוב!

"אעדכן אתכם ככל שאתקדם. תודה על המחשבות והפילות שלכם. וקרדיט ענקי לכל המטפלים המדהימים של העולם שעובדים יום ולילה כדי לעזור לנו להחלים. הם קדושים חיים. תהיו טובים, תהיו שמחים, תישאר שפויים, תשמרו על עצמכם. אני אוהב אתכם".

את דבריו חתם ב"שלכם באמת מכיסא הגלגלים, חיבוקים ונשיקות, סופיאן סטיבנס".

עוד בוואלה!

האלבום החדש של סופיאן סטיבנס שובר את הלב

לכתבה המלאה

"Javelin" הוא אלבום הסולו הראשון של סטיבנס מאז "The Ascension" ב-2020, ומתוכו יצאו בשבועות האחרונים שני סינגלים: "Will Anybody Ever Love Me?" ו-"So You Are Tired". סטיבנס פרץ למיינסטרים עם אלבומו "אילינוי" מ-2005, שכלל את הלהיט "שיקגו", שיר שהופיע בסרט "מיס סנשיין הקטנה" מ-2006 ושנים אחרי כן, ב-2019, גם שימש כשיר הנושא בפתיחת הסדרה "הפוליטיקאי" של ריאן מרפי בנטפליקס. "שיקגו", בגרסת הדמו האקוסטית, פתח גם את אחד הפרקים הזכורים בעונה הראשונה של "הדוב", שעלילתה מתרחשת בעיר.

סטיבנס קיבל מועמדות לאוסקר בקטגוריית השיר המקורי הטוב ביותר עבור "Mystery of Love", שכיכב בסרט "קרא לי בשמך" מ-2017. הוא אף ביצע את השיר בשידור החי של האוסקר ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully