וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה חונים? אילו כבישים ייחסמו? כל מה שצריך לדעת לקראת המופע של נועה קירל

21.9.2023 / 9:14

אילו דרכים ייחסמו לאחר המופע של נועה קירל בפארק הירקון? באילו חניונים כדאי לחנות אם מחליטים להגיע ברכב פרטי? אילו רכבות יתוגברו בסוף המופע? מי יתארח במופע הערב? כל מה שצריך לדעת לקראת המופע של נועה קירל הערב בפארק הירקון

נועה קירל מופיעה בגמר "האח הגדול"/רשת 13

היום בערב צפויה להתקיים הופעתה הראשונה מתוך שתיים של נועה קירל בפארק הירקון. כ-65 אלף איש צפויים להגיע לפארק בתל אביב ובמשטרה נערכים לקראת המופע הענק בכוחות מתוגברים. מהמשטרה נמסר כי החל משעה 22:30 ייחסמו לתנועת כלי רכב פרטיים הדרכים הבאות: מחלף רוקח מצפון ומדרום, מחלף מרכז הירידים ושדרות רוקח מרחוב שטרית עד רחוב ירוחם משל לשני הכיוונים.

מהמשטרה נמסר עוד כי לקראת המופע ובמהלכו צפויים עומסי תנועה באזור הפארק הירקון וסביבתו, ומומלץ לציבור הנהגים להשתמש בדרכים חלופיות ולא להגיע לאזור, בפרט בצירי רוקח ואיילון כצירים מרכזיים המובילים לאירועים. לבאי המופע מומלץ להגיע למקום בתחבורה ציבורית וברכבת ישראל ולרדת בתחנת האוניברסיטה הסמוכה לפארק הירקון. בסוף המופע תתוגבר תנועת הרכבות מתחנת תל אביב האוניברסיטה (לפרטים) למי שבכל זאת מגיע ברכב פרטי מומלץ להחנות בחניונים גני יהושע, מרכז הירידים, האתלטיקה הדר יוסף, רפידים, דרייב אין, קניון איילון, רידינג, חניוני האוניברסיטה ברושים ונכס וחניון הטניס.

נועה קירל. יוטיוב, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, יוטיוב

אתמול דיווחו בהפקת המופע של קירל כי אזלו כל הכרטיסים לשני המופעים - הערב ובמוצאי שבת. לפי הודעת ההפקה, לשני המופעים של קירל בפארק הירקון יגיעו 130,000 איש והם יהיו למופעים הגדולים ביותר של אמנית ישראלית מאז ומעולם". במופע הערב צפויה קירל לארח את אלני פוריירה שזכתה במקום השני באירוויזיון 2018 ואת אודיה.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבוקר ההכרזה על המופע לפני כחודשיים, נשאלה קירל מה למדה מהמופע הקודם שלה בפארק, בדיוק לפני שנה: "הדבר המרכזי שלמדתי מהפעם הקודמת שהופעתי בפארק זה שאני מסוגלת לכך. הוכחתי לעצמי שאני יכולה ועכשיו אני יכולה לקחת את זה לשלב הבא ולעשות את זה יותר גדול ויותר טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully